Gå til innhold

Svar på 18 spørsmål og finn ut om du tenker som en bahá'í.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He-he.

Der har du kanskje noe noe til avveksling fra DOL.

Er kanskje ikke så dumt det heller... men jeg har ikke tenkt til å bli bahai, holder meg foreløpig til kristendommen og er delvis passiv fadder til to små søte barn.

Den er omtrent like underlig som alle de andre religionene. Og selvmotsigende. De hevder å være mer tolerante enn andre religioner - sier at alle er likeverdige, og at rasisme er galt. Men homofili fordømmer de likefullt. Some animals are more equal than others :)

Ulv I Faarikaal

Er kanskje ikke så dumt det heller... men jeg har ikke tenkt til å bli bahai, holder meg foreløpig til kristendommen og er delvis passiv fadder til to små søte barn.

Mange passive faddere ja. Jeg nekta å være kirkefadder, dermed ble ikke ungen døpt ! He-he.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Døh - hallå! det er tross alt dagen derpå her.

Synes i grunnen at det var imponerende nok at jeg klarte å treffe de små trudeluttene med "enig" og "uenig".

Ta et par hikkaser til så går det bedre.

Annonse

Mange passive faddere ja. Jeg nekta å være kirkefadder, dermed ble ikke ungen døpt ! He-he.

huffda huff da! Ikke pent gjort nei... neida, jeg er ikke SÅ passiv. Det ene fadderbarnet mitt er fullstendig avhengig av meg og kaller meg "lille mamma".

Jeg kjenner en som sa nei til å være fadder til nevøen sin, men han møtte opp i kirken og var stolt som en hane likevel, ungen ble døpt nå her lille julaften.

Ulv I Faarikaal

huffda huff da! Ikke pent gjort nei... neida, jeg er ikke SÅ passiv. Det ene fadderbarnet mitt er fullstendig avhengig av meg og kaller meg "lille mamma".

Jeg kjenner en som sa nei til å være fadder til nevøen sin, men han møtte opp i kirken og var stolt som en hane likevel, ungen ble døpt nå her lille julaften.

Problemet mitt er at jeg skal liksom hjelpe å oppdra barnet i guds navn. Jeg mener religion og religiøs påvirkning får vente til ungen er 16 år, og så får hun døpe seg da om hun vil. Egentlig er det ikke min sak, og jeg kan godt være med å oppdra ungen, men ikke i guds navn. Navnedag uten religiøs ramme er OK.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...