Gjest irritert!! Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 På min telefon får jeg ikke sjekket hvem som har ringt meg. Jeg får et lite symbol oppe på tlf men ikke noe mer enn det. (Det skal komme med skrift: "tapt anrop". Hvis jeg går på "samtaleinfo" får jeg ikke trykket på "tapte anrop", den er liksom ikke merket av (aktiv). Hvis jeg trykke på den kommer det opp: "Utilgjengelig meny". Noen som vet hva som er galt eller hva jeg kan gjøre??? 0 Siter
Gjest Athea36 Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Du må nok sjekke bruksanvisningen, den er grei å lese når man har et problem:-) 0 Siter
Gjest Irritert!! Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Du må nok sjekke bruksanvisningen, den er grei å lese når man har et problem:-) Har gjort det, om og om igjen.. Det står at man skal få beskjed om tap anrop med tekst i displayet: "tapt anrop". Og det får jeg ikke!! 0 Siter
Gjest Athea36 Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Har gjort det, om og om igjen.. Det står at man skal få beskjed om tap anrop med tekst i displayet: "tapt anrop". Og det får jeg ikke!! Du får kanskje svar fra noen her som har en Ericsson,får håpe du gjør:-) Veldig irriterende når man ikke får til mobilen. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Kan hende det har noe med nettverksoperatøren å gjøre, at du må ha nytt "oppdatert" simkort eller no'. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.