Gå til innhold

Glede seg til pensjonisttilværelsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pesnjonisttilværelsen står vel for deg som noe stille og rolig med mindre stress og ansvar, kanskje?

En slik tilværelse tror jeg mange, meg inklusive, lengter etter når en sitter fast i livsfaseklemma!

Hvem lengter etter og bli syk,gammel(senil?),skrukkete,pengelens,oversett/ikke hørt og atpåtil kansje enke/enkemann??.......

Nei jeg tror ikke det er mange som lengter etter det samme som deg!

Kansje du har en helt spessiell hverdag med ekstra mye stress og bekymringer?

Hvem lengter etter og bli syk,gammel(senil?),skrukkete,pengelens,oversett/ikke hørt og atpåtil kansje enke/enkemann??.......

Nei jeg tror ikke det er mange som lengter etter det samme som deg!

Kansje du har en helt spessiell hverdag med ekstra mye stress og bekymringer?

Det virker som om du bør bytte jobb. Gå på kurs. Ta etterutdanning. Hva slags liv har du tenkt det blir, når du er så lei av jobben allerede nå? Ta det som en påminning fra deg sjøl: Jeg lengter etter pensjonisttilværelsen allerede nå, det må være noe gærnt, jeg må gjøre noe med livet mitt.

Do it!

:-)

Nei, jeg kan ikke si at jeg gleder meg til å bli pensjonist allerede nå i en alder av 36. Jeg har altfor mange spennende gjøremål igjen, altfor mange mål jeg skal nå, altfor mange spennende mennesker jeg har igjen å bli kjent med, mange spennende år igjen sammen med jentene mine og samboeren min.

Hvis du er trøtt av livet, så bør du gjøre noen justeringer - finn ut hva du trenger og har lyst til og ta noen sjanser.

Foreta deg noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...