Gå til innhold

Døh webbis


Zirine

Anbefalte innlegg

Døh ... jeg lurte bare på. Når kommer den rødvinsflasken dere sendte. Du veit, den som ble sendt sammen med det kortet hvor dere ønsker meg god jul og takker for et godt samarbeid i året som gikk?

Jeg blei jo bare utestengt 1 gang i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Retz

    14

  • Zirine

    11

  • Ulv I Faarikaal

    11

  • kie

    5

Mest aktive i denne tråden

Vennligs utesteng meg. På forhånd takk.

Pss..jeg drikker bayer. Sånn.

Det er ikke så vanskelig - det er bare å si det du inderst inne mener, til en du egentlig bruker å overse. Skikkelig enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig - det er bare å si det du inderst inne mener, til en du egentlig bruker å overse. Skikkelig enkelt :)

Dette kan bli spennende...

*observerer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan bli spennende...

*observerer*

Problemet med Retz det er at uansett hva hun gjør og sier så virker hun sympatisk, og da nytter det ikke vøtt.

Jeg må få henne hjem hit til meg, drikke 4-5 bøtter rødvin, stille oss på verandaene og rope kvalm til naboene. Sånn trening hjelper - det bør kurere henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med Retz det er at uansett hva hun gjør og sier så virker hun sympatisk, og da nytter det ikke vøtt.

Jeg må få henne hjem hit til meg, drikke 4-5 bøtter rødvin, stille oss på verandaene og rope kvalm til naboene. Sånn trening hjelper - det bør kurere henne ;)

Det var da som faen. :hulk:

Rødvin inntar jeg bare intra-analt, sånn omvendt klyster, vettu.

Naboene? Ok. Tell me whyyy; I doon't like mooondaayyys..

:øver:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så vanskelig - det er bare å si det du inderst inne mener, til en du egentlig bruker å overse. Skikkelig enkelt :)

Alt hva du får med deg.

:knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Altså: de premierer ikke folk for å trakassere vergeløse anonyme. Premien burde bli tildelt til de som ikke byttet nick og er en inkarnasjon av Moder Theresa.

Altså ikke meg.

*raap*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: de premierer ikke folk for å trakassere vergeløse anonyme. Premien burde bli tildelt til de som ikke byttet nick og er en inkarnasjon av Moder Theresa.

Altså ikke meg.

*raap*

Jeg tror kanskje jeg er en inkarnasjon av Paven. (Den av dem som hadde hundreogfjorten elskerinner, kjørte et halvt nonnekloster på tjukken og solgte relikvier fra Vatikanet.)

Helt sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg tror kanskje jeg er en inkarnasjon av Paven. (Den av dem som hadde hundreogfjorten elskerinner, kjørte et halvt nonnekloster på tjukken og solgte relikvier fra Vatikanet.)

Helt sant!

Da tar du feil, jeg tror du er den som pulte korgutter, fråtsa i sositetsfruers betroelser, utpressa ektemennene og stakk pokkerivoll hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: de premierer ikke folk for å trakassere vergeløse anonyme. Premien burde bli tildelt til de som ikke byttet nick og er en inkarnasjon av Moder Theresa.

Altså ikke meg.

*raap*

Kan du gjenta? Jeg var ute en stund og hørte ikke hva du sa ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med Retz det er at uansett hva hun gjør og sier så virker hun sympatisk, og da nytter det ikke vøtt.

Jeg må få henne hjem hit til meg, drikke 4-5 bøtter rødvin, stille oss på verandaene og rope kvalm til naboene. Sånn trening hjelper - det bør kurere henne ;)

Pøh!

http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=37064

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da som faen. :hulk:

Rødvin inntar jeg bare intra-analt, sånn omvendt klyster, vettu.

Naboene? Ok. Tell me whyyy; I doon't like mooondaayyys..

:øver:

*kniiiiiiiiiiip*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du virker så brysk, så brå, kald og bråkete!"

*knegg*

Nei og nei for en morsom tråd, du :)

Men, men ... Kjerringer vøtt - ikke no å bry seg med.

Innrømmelse: Jeg liker å plage kjerringer. Av og til. De er så morsomme når de blir sinte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...