Gå til innhold

Døh webbis


Zirine

Anbefalte innlegg

De har helt sikkert feilsendt den. Jeg føler meg overbevist om at jeg er den riktige mottakeren her - både med hensyn til holdbarhetsdatoen, men også det faktum at jeg er endel mer sympatisk enn deg.

Så, bare videresend den du.

Jeg skal en tur til Jordal etterpå, så du får komme ditt og hente den! Jeg kan uansett ikke drikke den.

Men jeg har blitt veldig sympatisk i det siste. Det er f.eks. flere uker, eller i hvert fall dager, siden jeg har omtalt jenter som høl eller sklier.

Og vinen bør ikke gå til noen som alltid er sympatisk, men til den som har visst mest framgang på sympatiplanet. Altså meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Retz

    14

  • Zirine

    11

  • Ulv I Faarikaal

    11

  • kie

    5

Mest aktive i denne tråden

Jeg skal en tur til Jordal etterpå, så du får komme ditt og hente den! Jeg kan uansett ikke drikke den.

Men jeg har blitt veldig sympatisk i det siste. Det er f.eks. flere uker, eller i hvert fall dager, siden jeg har omtalt jenter som høl eller sklier.

Og vinen bør ikke gå til noen som alltid er sympatisk, men til den som har visst mest framgang på sympatiplanet. Altså meg.

Hvis du er så sympatisk som du påstår, så kan du vel komme hit ut med flasken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så sympatisk som du påstår, så kan du vel komme hit ut med flasken ;)

Jo, det skulle jeg faktisk til å gjøre nå. Jeg pakket inn flasken i en lekker liten sak, satt på sånn bånd i farger og det som er, samt skrev en til og fra lapp som jeg hengte på.

Men tror du ikke en bikkje knuste flaska? Jaja...

Sånt kan skje selv den mest sympatiske av oss, og så sympatisk er jeg at jeg ikke krummet et eneste hår på den hunden som var uheldig!

Hvis ikke det sier noe om min sympati så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det skulle jeg faktisk til å gjøre nå. Jeg pakket inn flasken i en lekker liten sak, satt på sånn bånd i farger og det som er, samt skrev en til og fra lapp som jeg hengte på.

Men tror du ikke en bikkje knuste flaska? Jaja...

Sånt kan skje selv den mest sympatiske av oss, og så sympatisk er jeg at jeg ikke krummet et eneste hår på den hunden som var uheldig!

Hvis ikke det sier noe om min sympati så vet ikke jeg.

Til helsike med både deg og bikkja SDD.

Knust *huh*

Dette verken vil eller kan glemmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en tråd her inne en gang om akkurat det der, men husker ikke helt hva som ble konklusjonen. Ble sikkert ingen konklusjon i det hele tatt, man er da på dol, he he.

Caps er vissnok harry. Det samme gjelder grilldress, slippers, hvite tennissokker og furukjøkken. (krysser av på alt)

Det som likevel er mest harry av alt, er å være fryktelig harry samtidig som man svever i den villfarelsen at man er veldig hip og trendy. See?

:harry:

Er eikekjøkken også harry?

*Håpefull*

Gikk dårlig med harrybil prosjektet mitt. Det ble hus istedet... *sukker tungt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er eikekjøkken også harry?

*Håpefull*

Gikk dårlig med harrybil prosjektet mitt. Det ble hus istedet... *sukker tungt*

Er du ute etter et harry kjøkken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ute etter et harry kjøkken?

Jeg HAR et harry kjøkken. Overdådige digre skaper i mørk eik med snirklete profiler på dørene. Gjør seg veldig dårlig på et 6 kvm stort (lite) kjøkken.

Skal flytte om 2 mnd, der er det også eik... Noe mindre overdådig, og passer litt bedre på 20 kvm.

Men jeg vil så gjerne være med i denne DOL-harry konkurransen skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Er du ute etter et harry kjøkken?

Er en viss type kjøkken harry også ?

Det har gått inflasjon i harry-begrepet. Ting som ikke var harry i går blir harry i dag. Jeg trodde nå at harry ting var spesialiteter i råne-miljøet (en råner er komplett harry), og var konstant. Rånere har ikke med seg eikekjøkken i bilen det jeg veit.

Søk på råning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...