Gå til innhold

Kjeder meg og er litt trist - klage

Anbefalte innlegg

Nå synes jeg jula har vart lenge nok. Her har ingen ringt til meg siden julaften og tenåringene flyr ute med kamerater. Minstemann har lekt med julepresangene i to dager. Er litt ensomt dette her og vite at "alle" er på familiebesøk. Synes det er litt trist å sitte her med dataen min og ikke ha noen å snakke med.

Nei, det å ha lite familie og den du har ikke bryr seg er faktisk ganske trist. Skjønner godt at jeg har tre unger slik at dette aldri skjer dem. Lag flere unger folkens, det å være enebarn er ikke noe å trakte etter :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87111-kjeder-meg-og-er-litt-trist-klage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

22

• Line

5

• naiv

3

• Zirine

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg er selv enebarn. Jeg har bere kontakt med min perifere familie enn det min mann har med sine fire søsken.

Søsken er ingen garanti for å ha noen å være sammen med. Voksne søsken er ofte farget av gammelt grums fra barndommen.

Har ingen kontakt med perifer familie heller for mora mi vært så umulig at hun har vært uvenner med alle fra før min tid.

Høres ikke så veldig trivelig ut, nei. Har tre små jeg og, men de er hos besteforeldrene sine nå. Jeg skulle egentlig være med til et vennepar av meg og faren, men siden faren til barna var så trøtt og skulle hjem klokka ti for å legge seg, ville jeg ikke rukket å dra hjem for å skifte til varmere tøy. Derfor sitter jeg her, selv om jeg ikke liker det i det hele tatt.

Tror nok jeg skal finne et eller annet underholdende på tv. Kanskje jeg går en lang tur om det blir for stille for meg, for over hodet på meg er det tydeligvis julefest, og det er det hos naboen som jeg ser rett inn i stua til også.

Vi får klage litt sammen ;)

Høres ikke så veldig trivelig ut, nei. Har tre små jeg og, men de er hos besteforeldrene sine nå. Jeg skulle egentlig være med til et vennepar av meg og faren, men siden faren til barna var så trøtt og skulle hjem klokka ti for å legge seg, ville jeg ikke rukket å dra hjem for å skifte til varmere tøy. Derfor sitter jeg her, selv om jeg ikke liker det i det hele tatt.

Tror nok jeg skal finne et eller annet underholdende på tv. Kanskje jeg går en lang tur om det blir for stille for meg, for over hodet på meg er det tydeligvis julefest, og det er det hos naboen som jeg ser rett inn i stua til også.

Vi får klage litt sammen ;)

Jeg kjeder vettet av meg og lurer på om jeg er ei hurpe siden ingen vil være sammen med meg. Minsten er jo også et problem, ingen vil ha besøk av en 6-åring når de er ferdig med unger selv.

Pleier å lage mat og invitere selv men nå orker jeg ikke mer. Er helt utslitt etter juleforberedelsene selv om jeg gjorde minst mulig. Urinveisinfeksjon har jeg også fått og hvor lenge må jeg gå med det før jeg får noe nå i jula. Tror ikke laben på Ullevål er de raskeste i disse tider.

Syt-syt. Føler meg skikkelig nede.

Opp med hodet Dorthe.

Nå er helligdagene over for denne gang, og nå kan du stikke ut på kafe. Det er mange hyggelige mennesker der ute, du har bare ikke truffet dem enda. Gå ut, drikk kaffe og smil til folk. Da kommer de til deg.

Jeg blir faktisk ganske lett kjent med folk :o). Men helligdager, nyttårsaften, 17.mai og påske tar knekken på meg. Blir så alene. Alle blir så opptatt av seg og sine og så er det jo det at jeg har så "mange" barn så det er slitsomt å be meg.

Jeg blir faktisk ganske lett kjent med folk :o). Men helligdager, nyttårsaften, 17.mai og påske tar knekken på meg. Blir så alene. Alle blir så opptatt av seg og sine og så er det jo det at jeg har så "mange" barn så det er slitsomt å be meg.

Da ringer du noen også går dere ut på kafe. Kafeene har åpent både på 17-mai og på nyttårsaften, og helligdagene i julen.

Men altså, ærlig talt, hvis de folkene du kjenner synes det er så slitsomt å få besøk av en dame med en gutt på 6 år, så må de virkelig være noen utbrente mennesker (er det ikke sånn at du har 2 barn til, men de er ganske voksne?).

Da ringer du noen også går dere ut på kafe. Kafeene har åpent både på 17-mai og på nyttårsaften, og helligdagene i julen.

Men altså, ærlig talt, hvis de folkene du kjenner synes det er så slitsomt å få besøk av en dame med en gutt på 6 år, så må de virkelig være noen utbrente mennesker (er det ikke sånn at du har 2 barn til, men de er ganske voksne?).

Jo. de andre er 20 og 17 og venninnene mine har enda eldre unger. De er sannsynligvis drittlei unger og vil ikke være sammen med meg bortsett fra når han er ¨på skolen eller har barnevakt. De kan til nød møtes på kafe en times tid med minstemann til stede. Og da bare smakker de om hvor glade de er forat de ikke har små unger for nå kan de feste så mye de vil.

Annonse

Jo. de andre er 20 og 17 og venninnene mine har enda eldre unger. De er sannsynligvis drittlei unger og vil ikke være sammen med meg bortsett fra når han er ¨på skolen eller har barnevakt. De kan til nød møtes på kafe en times tid med minstemann til stede. Og da bare smakker de om hvor glade de er forat de ikke har små unger for nå kan de feste så mye de vil.

Det forstår jeg meg ikke på.

Jeg tror du får skaffe deg noen nye venner, Dorthe.

Kan du ikke be noen venninner hjem til deg da? Lag litt god mat og spleis på godt drikke.

Slik at da vi er ferdige å spise og drikke vil de¨gå på byen og så blir jeg sittende her fordi jeg ikke har barnevakt? Ingen ugifte damer liker damelag :o)

Det har skjedd før t o m på nyttårsaften.

Jeg kjeder vettet av meg og lurer på om jeg er ei hurpe siden ingen vil være sammen med meg. Minsten er jo også et problem, ingen vil ha besøk av en 6-åring når de er ferdig med unger selv.

Pleier å lage mat og invitere selv men nå orker jeg ikke mer. Er helt utslitt etter juleforberedelsene selv om jeg gjorde minst mulig. Urinveisinfeksjon har jeg også fått og hvor lenge må jeg gå med det før jeg får noe nå i jula. Tror ikke laben på Ullevål er de raskeste i disse tider.

Syt-syt. Føler meg skikkelig nede.

Nå skulle jeg til å si at vi får legge oss tidlig begge to, og få mer overskudd til i morgen. Det var før jeg så hva klokka er i skrivende øyeblikk... Oioi! Den har visst gått fra meg, det var så spennende film på Cinema :)

Søvn gir nå i alle fall overskudd, så jeg håper du har litt mer av det når morgendagen kommer!

Klem fra

Nå skulle jeg til å si at vi får legge oss tidlig begge to, og få mer overskudd til i morgen. Det var før jeg så hva klokka er i skrivende øyeblikk... Oioi! Den har visst gått fra meg, det var så spennende film på Cinema :)

Søvn gir nå i alle fall overskudd, så jeg håper du har litt mer av det når morgendagen kommer!

Klem fra

Jeg får assistenten min på besøk i morgen og jeg gleder meg til å få ryddet opp og vasket her. Akkurat nå er det helt bombet og jeg har ikke hatt overskudd eller kropp til å gjøre noe. Den tar på den jula :o)

Gjest ikke undertegnet

Slik at da vi er ferdige å spise og drikke vil de¨gå på byen og så blir jeg sittende her fordi jeg ikke har barnevakt? Ingen ugifte damer liker damelag :o)

Det har skjedd før t o m på nyttårsaften.

Så uoppdragne venninner du har da!

Er en bedt et sted, så forlater en jo ikke vertinna på den måten. Så uhøflig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...