Gå til innhold

Kjeder meg og er litt trist - klage

Anbefalte innlegg

Hm.. jeg tror faktisk at jeg satte mer pris på å gå ut når jeg ikke var single, men kunne ha med kjæresten ut.

Nå når jeg kan gå ut så mye jeg vil alene, synes jeg ikke det gir meg noe særlig.

Man da forstår du kanskje hvorfor vi som er single og sjelden har barnevakt liker å gå ut. Det er faktisk ikke så veldig koselig å sitte hjemme alene kveld etter kveld, år etter år.

Nå f.eks er jeg evakuert til soverommet fordi hele huset er fyllt med ungdommer og en 6-åring som ser på film i stua. Snart er det bytting, minstemann i senga og ungdommene i stua. Senere går alle videre så de kan ikke være barnevakt.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

22

• Line

5

• naiv

3

• Zirine

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest QuePasta

Man da forstår du kanskje hvorfor vi som er single og sjelden har barnevakt liker å gå ut. Det er faktisk ikke så veldig koselig å sitte hjemme alene kveld etter kveld, år etter år.

Nå f.eks er jeg evakuert til soverommet fordi hele huset er fyllt med ungdommer og en 6-åring som ser på film i stua. Snart er det bytting, minstemann i senga og ungdommene i stua. Senere går alle videre så de kan ikke være barnevakt.

Skjønner selvsagt at det er gøy å treffe andre, det jeg ikke skjønner er hvorfor man vil ut "på byen" framfor å treffes i roligere settinger.

Skjønner selvsagt at det er gøy å treffe andre, det jeg ikke skjønner er hvorfor man vil ut "på byen" framfor å treffes i roligere settinger.

Hva mener du med rolige settinger? Damelag er ikke det helt store når man er singel.

"Det må du da vel skjønne. Når man att på til er singel, så sier det vel seg selv at man har lyst til å gå ut."

Det sier seg ikke selv for meg, hvertfall. Eneste grunne jeg kan se til å gå ut, må være for å danse. Høy musikk gjør det vanskelig å snakke, fylla gjør at det man sier blir tomt, fremmede skal som oftest bare vise seg fram, og dagen etter lukter det røyk av alt man har hatt på seg - nei jeg har ikke helt forstått det der.

Jeg er meget sjelden ute, men jeg liker aller best å observere hva andre er i stand til å gjøre... Interessant!

Danse synes jeg er pyton. Særlig etter de sakte, sentimentale klinedansene. Men som tidligere nevnt; som observatør ser man spillet....

Man kan si - jeg går fornøyd hjem.. :-)

Gjest QuePasta

Hva mener du med rolige settinger? Damelag er ikke det helt store når man er singel.

"Hva mener du med rolige settinger?"

Hjemmefester/besøk f.eks.

"Damelag er ikke det helt store når man er singel."

Men treffer du noen på byen da? Jeg har til dags dato aldri truffet noen interessante personer i en sånn sammenheng. Det er umulig å bli kjent med noen sånn, synes jeg. Støynivået fjerner mulighetene for å snakke sammen, fylla gjør at man ikke har noe fornuftig å si.

Det jeg opplever er at vi sitter hos noen og har det veldig hyggelig, så drar vi ut på byen, hvor vi alle sitter å ser på hverandre i taushet fordi det ikke går an å snakke sammen. Så tyr man til dansegulvet, mest fordi det er det eneste man kan gjøre annet enn å drikke.

Gjest QuePasta

Jeg er meget sjelden ute, men jeg liker aller best å observere hva andre er i stand til å gjøre... Interessant!

Danse synes jeg er pyton. Særlig etter de sakte, sentimentale klinedansene. Men som tidligere nevnt; som observatør ser man spillet....

Man kan si - jeg går fornøyd hjem.. :-)

Det forstår jeg, men selv blir jeg mest deprimert når jeg ser andre "fikse" det spillet jeg selv ikke helt mestrer.

Annonse

"Hva mener du med rolige settinger?"

Hjemmefester/besøk f.eks.

"Damelag er ikke det helt store når man er singel."

Men treffer du noen på byen da? Jeg har til dags dato aldri truffet noen interessante personer i en sånn sammenheng. Det er umulig å bli kjent med noen sånn, synes jeg. Støynivået fjerner mulighetene for å snakke sammen, fylla gjør at man ikke har noe fornuftig å si.

Det jeg opplever er at vi sitter hos noen og har det veldig hyggelig, så drar vi ut på byen, hvor vi alle sitter å ser på hverandre i taushet fordi det ikke går an å snakke sammen. Så tyr man til dansegulvet, mest fordi det er det eneste man kan gjøre annet enn å drikke.

Hjemmefester = damelag i min omgangskrets.

Jeg treffer alltid menn når jeg går ut. Noen av dem faktisk ganske interessante også. Man går jo ut for å ha det gøy, men tror ikke jeg møter noen å gifte meg med der. Har litt skrekk for å gi bort telefonnr mitt etter et par kjipe opplevelser. Går stort sett på pub og der er det mulig å snakke med folk. Som jeg har skrevet før har jeg sluttet med nachspielsex for mange år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...