Gå til innhold

Bare et spørsmål om innlegg som havner i ukeblader!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva blir forskjellen. Dette er et offentlig nettsted uten adgangsbegrensning. Det er ikke "trygt" her heller :-)

Nei, selvfølgelig aldri trygg på nettet, spesselt ikke med min pc som er full av virus og uten virusprogram og brannmur(med andre ord pc med døra på vidt gap *s*)

Men og havne i ukeblader er noe helt annet synes jeg(skriver bare på åpent, og bare "uskyldige innlegg" etter det jeg kan bedømme!)

Annonse

I hvert fall i Vi Menn og Hjemmet, Har lest flere av mine innlegg i Hjemmet og hører Ulv si at han har observert innlegg i Vi Menn

Å faen' ja folk har vel sviktet ukebladene til fordel for internett.

Mye raskere enn å vente 8 uker på svar i et blad.

Og derfor stjeler de på nettet, de luringene.

Der ser du hvor mye det er verdt. Samme med historiene fra virkeligheten. Er jo fabrikert de også som regel. Satt ei på TV og så hu skreiv slike mot betaling. Hehe.

Ulv I Faarikaal

Nei, selvfølgelig aldri trygg på nettet, spesselt ikke med min pc som er full av virus og uten virusprogram og brannmur(med andre ord pc med døra på vidt gap *s*)

Men og havne i ukeblader er noe helt annet synes jeg(skriver bare på åpent, og bare "uskyldige innlegg" etter det jeg kan bedømme!)

Hvis du spør ansvarlige på DOL hvilke rettigheter du har til dine innlegg, svarer de med lange juridiske termer som betyr i klarspråk:

DET SKAL DU DRITE I !

Gjest QuePasta

Å faen' ja folk har vel sviktet ukebladene til fordel for internett.

Mye raskere enn å vente 8 uker på svar i et blad.

Og derfor stjeler de på nettet, de luringene.

Der ser du hvor mye det er verdt. Samme med historiene fra virkeligheten. Er jo fabrikert de også som regel. Satt ei på TV og så hu skreiv slike mot betaling. Hehe.

Det er vel ikke mindre verdt om det er hentet herfra, vel? Det er jo fortsatt spørsmål og svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...