Gjest spirr Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Jeg bare lurer på om innlegg her på åpent forum havner i blader og aviser også? Eller er en ikke trygg på noen av forumene her? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Tror ikke du er trygg på åpent heller. 0 Siter
Gjest helvetessild Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Hva blir forskjellen. Dette er et offentlig nettsted uten adgangsbegrensning. Det er ikke "trygt" her heller :-) 0 Siter
Gjest spirr Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Hva blir forskjellen. Dette er et offentlig nettsted uten adgangsbegrensning. Det er ikke "trygt" her heller :-) Nei, selvfølgelig aldri trygg på nettet, spesselt ikke med min pc som er full av virus og uten virusprogram og brannmur(med andre ord pc med døra på vidt gap *s*) Men og havne i ukeblader er noe helt annet synes jeg(skriver bare på åpent, og bare "uskyldige innlegg" etter det jeg kan bedømme!) 0 Siter
molli Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Hva er forskjellen på om de havner på trykk i et ukeblad, eller på skjermen hjemme hos "gud og hvermann"? 0 Siter
Gjest null og niks Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Tror ikke du er trygg på åpent heller. kommer noe av det som er skrevet her på trykk i ukeblader?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 kommer noe av det som er skrevet her på trykk i ukeblader?? I hvert fall i Vi Menn og Hjemmet, Har lest flere av mine innlegg i Hjemmet og hører Ulv si at han har observert innlegg i Vi Menn 0 Siter
Gjest Italy Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 I hvert fall i Vi Menn og Hjemmet, Har lest flere av mine innlegg i Hjemmet og hører Ulv si at han har observert innlegg i Vi Menn Å faen' ja folk har vel sviktet ukebladene til fordel for internett. Mye raskere enn å vente 8 uker på svar i et blad. Og derfor stjeler de på nettet, de luringene. Der ser du hvor mye det er verdt. Samme med historiene fra virkeligheten. Er jo fabrikert de også som regel. Satt ei på TV og så hu skreiv slike mot betaling. Hehe. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Nei, selvfølgelig aldri trygg på nettet, spesselt ikke med min pc som er full av virus og uten virusprogram og brannmur(med andre ord pc med døra på vidt gap *s*) Men og havne i ukeblader er noe helt annet synes jeg(skriver bare på åpent, og bare "uskyldige innlegg" etter det jeg kan bedømme!) Hvis du spør ansvarlige på DOL hvilke rettigheter du har til dine innlegg, svarer de med lange juridiske termer som betyr i klarspråk: DET SKAL DU DRITE I ! 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Å faen' ja folk har vel sviktet ukebladene til fordel for internett. Mye raskere enn å vente 8 uker på svar i et blad. Og derfor stjeler de på nettet, de luringene. Der ser du hvor mye det er verdt. Samme med historiene fra virkeligheten. Er jo fabrikert de også som regel. Satt ei på TV og så hu skreiv slike mot betaling. Hehe. Det er vel ikke mindre verdt om det er hentet herfra, vel? Det er jo fortsatt spørsmål og svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.