Gå til innhold

Sinte damer på forumet for barnløs!

Anbefalte innlegg

Har dere noengang prøvd og diskutere noe inne på forumet for barnløse?

Jeg synes kjerringene der inne er sinte som bier(hormoner?) om de blir sagt imot, og de forventer og bli tatt på med silkehansker.Alle skal vite at de og deres problemer,behandling etc, er det aller aller viktigste her på jord, og at de er unike.

Vel, det er faktisk mange tusen par i Norge hvert år som gjennomgår ivf-behandling, dette har blitt dagligdags.Og er det ikke slik at nesten hvert femte par har trøbbel med og få barn(?)....

Så de er vel ikke så unike....

Temperamentet til damene på denne sida kan jo skremme bort enhver nykommer mener jeg, enig?..

Fortsetter under...

Jeg har lest litt der ja, og det har slått meg et par ganger at enkelte av de ser ut til å tro at "de har lov til alt". Det er liksom så synd på dem, så det har de lov til.

Tenker spesielt på de som dropper årelange venninneforhold og slektninger, fordi DE har blitt gravide, og ikke dem selv....Synes det er pillråttent.

Annonse

Vil først og fremst beklage at du opplever oss slik.

Og ja, jeg vil påstå at det er INGEN som kan forstå oss, som ikke har vært i samme situasjon selv. Dessverre, men dere har ikke evne til å kunne sette dere inn i våre tanker og steminger, - dere som selv ikke har strevd med å få barn.

Beklager igjen, om vi virker snerpete og bitre. Men det er mange forskellige reaksjoner på det å være ufivillig barnløs. Og vi er til tider temmelig frustrerte, og hormonelle....

Forsto dere litt mer/bedre nå?!

Klem

Vil først og fremst beklage at du opplever oss slik.

Og ja, jeg vil påstå at det er INGEN som kan forstå oss, som ikke har vært i samme situasjon selv. Dessverre, men dere har ikke evne til å kunne sette dere inn i våre tanker og steminger, - dere som selv ikke har strevd med å få barn.

Beklager igjen, om vi virker snerpete og bitre. Men det er mange forskellige reaksjoner på det å være ufivillig barnløs. Og vi er til tider temmelig frustrerte, og hormonelle....

Forsto dere litt mer/bedre nå?!

Klem

Nei du, faktisk kjenner jeg ufrivillig barnløst par som også har tatt flere ivf-forsøk, som heller ikke forstår seg på dere der inne.Hun synes akkurat det samme!Så det er nok ikke bare de andre som opplever dere slik.Det er faktisk dagligdags og ta ivf-forsøk, mange tusen gjør det hvert år, så dere opplever ikke noe enestående og spessiellt lenger.

Re-klem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...