muriel Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3360302 Gir han seg aldri?? Herregud, for en fjott! Heldigvis er det da _litt_ bedre her i gamlelandet... 0 Siter
Gjest senorr Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Er det _litt_ bedre her sa du? Jeg synes det er like ille, selv om den norske kongen ikke er like knepp som svenskekongen så klarer jo den neste generasjonen og ødelegge alt alikevel. Forøvrig synes jeg det er på høy tid med ny folkeavstemning i Norge,kongehus/monarki er utgått på dato! 0 Siter
nhd Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Selv er jeg ingen royalist, men i dette tilfellet støtter jeg svenskekongen fullt ut. Ingen kan fraskrive seg et delansvar for eget liv. Vi kan ikke hele tiden legge skylden på andre eller på det offentlige. 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Selv er jeg ingen royalist, men i dette tilfellet støtter jeg svenskekongen fullt ut. Ingen kan fraskrive seg et delansvar for eget liv. Vi kan ikke hele tiden legge skylden på andre eller på det offentlige. Det blir jo litt unektelig litt komisk, siden han for litt siden gikk ut og "forlangte" høyere apanasje.... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.