Jane Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Har nettopp opplevd årets høydepunkt. Fyttiheita, det var stort! Jeg snakker selvfølgelig om "Ringenes Herre - to tårn", men det skjønte vel alle. 0 Siter
Solsikke Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Nei det skjønte jeg ikke Har ikke sett noen av filmene, men vurderer det. Burde jeg? 0 Siter
Jane Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Skrevet 27. desember 2002 Nei det skjønte jeg ikke Har ikke sett noen av filmene, men vurderer det. Burde jeg? Du er nødt til å se disse filmene, Solsikke. Se den første på video eller dvd, også går du på kino etterpå og får med deg den nyeste. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Yepp, jeg har også sett begge filmene og de var veldig bra:-) Skal nok se den tredje også. Vi får håpe de ikke begynner å gnage på gamle bein og lager den fjerde og femte også. Det vil ødelegge filmene. 0 Siter
magnus Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Må bare se den denne helgen! Hvor lenge sitter man klistret til stolen denne gangen? 0 Siter
Jane Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Skrevet 27. desember 2002 Må bare se den denne helgen! Hvor lenge sitter man klistret til stolen denne gangen? Herligheta varer i 3 timer. Men gud så fort disse timene går a'gitt. 0 Siter
shandy Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Jeg så den første på video fordi guttungen sa den var så bra. Syntes hele greiene var bare surr og sovnet et par ganger. Det er mulig jeg ikke får med meg handlingen fordi jeg er så opptatt av å se etter om det er noen ok mannebein med. Ja, det er nok sånn. Viggo er vel grei nok Jeg har ikke noe ønske om å se nummer to, og er visst håpløs. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.