Gå til innhold

Servere nyttårsaften..?

Anbefalte innlegg

Sitter her og vrir hjernen og prøver å finne ut av hva jeg kan kjøpe inn til å servere på nyttårsaften...

Vi skal ha et vennepar på besøk... Koldtbord er det første som datt inn i hodet mitt..men er det dumt å ha koldtbord på nyttårsaften? Og hva skal jeg i så fall ha på koldtbordet? Forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87160-servere-nytt%C3%A5rsaften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei hvorfor er det dumt?

Du kan jo ha masse godt pålegg+ godt brød..

kalkun, skinke, sylte, rødbeter, egg, eggerøre, reker, oster, osv...+ litt varm mat om du orker og lage i stand.

server dessert etterpå.....

ellers serverer vi kalkun på nyttårsaften om du liker det. enkelt og godt. :)

Er jo litt jobb på forhånd da, men etterpå kan du jo sitte litt mer med gjestene.

I utgangspunktet er jeg imot koldtbord fordi jeg syntes ikke det er noe hyggelig når folk skal "fly att og fram" og forsyne seg. Blir så masete. Men når dere er bare 4 stykker er det jo annerledes.

Selv syntes jeg kalkun både er godet og ikke minst enkelt.

Ettersom jeg har fri fra jobben i hele julen, skal jeg i år, trå til å lage helstekt indrefilèt, osm egentlig er like enkelt. Lykke til! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...