Gå til innhold

Idèer til feiring av 40-åring?

Anbefalte innlegg

Gjest den fantasiløse kona......

Min kjære blir 40 i januar og jeg vrir hjernen min for å komme på en morsom eller spesiell måte å feire det på.

Har du noen idèer? Hvordan feiret du? Tenker at de fleste er litt fedd-up av "vanlige" selskaper nå etter jul og nyttår.

Hjelp meg med et forslag til en annerledes feiring!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87174-id%C3%A8er-til-feiring-av-40-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... selv fikk jeg tung motorsykkel i førtiårsgave, men det er kanskje litt i overkant av hva du hadde tenkt deg? :o) Ta i bruk vennene hans og se om ikke de kjenner ham fra en litt annen vinkel og kan hjelpe med idèer.

Ikke alle liker "surprise-party", men tror du han ville takle det, kan det bli veldig vellykket å invitere venner og bekjente fra forskjellige faser av livet etc... Kanskje splesielag om du synes det blir dyrt å bære alt selv.

Om det finens på stedet der dere bor kan du jo arrangere en fest i feks. en Lavo. Hyre inn en aktivitetsleder, eller finne en i vennegjengen som passer. Så kan dere ha konkurranser ute, og spise og kose dere i Lavoen etterpå. Og det beste av alt, man trenger ikke å tenke på at kjolen og dressen har krympet i skapet i løpet av julen. Bobledressen passer nok!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...