Gå til innhold

Åpningstider i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det åpningstider i butikkene i dag som om det skulle være en vanlig hverdag?

Skrevet

Tror de fleste butikkene stenger litt tidligere i dag..

De fleste har vel en internett side hvor du kan sjekke??

mvh

Skrevet

eg trur det er vanlige åpningstider. iallfall har dyrebutikken på kiellands plass vanlig åpningstid i dag, så da er min gjetning at dei fleste andre også har det.

:)

Skrevet

Tror de fleste butikkene stenger litt tidligere i dag..

De fleste har vel en internett side hvor du kan sjekke??

mvh

Takk for svar!

Gjest Miss Saigon
Skrevet

I dag har butikkene (klesbutikker ect.) åpent til kl 14. Matbutikkene er jeg ikke sikker på, men jeg skulle tro de har åpent til kl 18. Noe lenger enn det har de i allefall IKKE åpent.

Skrevet

I dag har butikkene (klesbutikker ect.) åpent til kl 14. Matbutikkene er jeg ikke sikker på, men jeg skulle tro de har åpent til kl 18. Noe lenger enn det har de i allefall IKKE åpent.

Hva med kjøpesentrene?

Gjest Miss Saigon
Skrevet

Hva med kjøpesentrene?

Det kan hende kjøpesentrene har åpent til 18. I allefall ikke noe lengere. Men det som er mest sansynlig er at de stenger kl 14 slik resten av handelstanden gjør.

HUSK: Bokhandlere har STENGT! i dag

Skrevet

Det kan hende kjøpesentrene har åpent til 18. I allefall ikke noe lengere. Men det som er mest sansynlig er at de stenger kl 14 slik resten av handelstanden gjør.

Hvorfor har bokhandlerne stengt?

Skrevet

Hvorfor har bokhandlerne stengt?

Jeg har vært og bytta flere bøker i dag, så de er i alle fall ikke stengt over alt.

Skrevet

Storo Senter har ihvertfall åpent til 20 i dag

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...