serendipity Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Vi er bedt bort på middag i kveld til et vennepar. Tenkte blomster og rødvin blir litt overflødog nå ettersom de fleste har kjøpt inn dette. Vi er fire par som skal dit, men vi har ikke avtalt å spleise. Jeg tenkte på noen til rundt hundre ?. Noen ideèr? HASTER!! Hva med et kubbelys m/en plate under, er det stusselig?? Hun har nok det også. 0 Siter
nolte Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 God rødvin kan man aldri få for mye av ;o) 0 Siter
serendipity Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Skrevet 27. desember 2002 God rødvin kan man aldri få for mye av ;o) Det syntes ikke jeg heller, men vertinnen er ikke fullt så glad i rødvin som meg :-))) 0 Siter
trylletroll Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Det syntes ikke jeg heller, men vertinnen er ikke fullt så glad i rødvin som meg :-))) Jeg tar vanligvis med enten noe aa drikke eller noe aa spise etter middagen-kake etc. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 konfekt viss det er ordentlig, er det bare kos så holder vel vanlig snop eller chips. vin, champange ol viss de drikker, kake om det passer, blomster, eller en liten ting? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.