Champagne Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Er sykemeldt i tre uker, og tenkte jeg skulle benytte tiden til å gjenoppfriske gamle kabalkunster. Altså ikke data-varianten, men gamlemåten, med ekte kort. Problemet er at jeg nesten ikke husker en eneste..! Vet du om noen nettsider som lærer bort kabaler, eller har du en å anbefale selv? Hvis noen også vet hvordan gin rummy spilles, tar jeg imot tips. Husker nesten alt, men ikke poengdelingen. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Husker disse ved navn fra forblåste hytteturer på fjellet i min barndom: 7'ern Pyramiden Og så er det en med 4 kort hvor det er om å gjøre å sitte igjen med alle essene til slutt... 0 Siter
Champagne Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Skrevet 27. desember 2002 Husker disse ved navn fra forblåste hytteturer på fjellet i min barndom: 7'ern Pyramiden Og så er det en med 4 kort hvor det er om å gjøre å sitte igjen med alle essene til slutt... Hei! Den siste heter Idioten, iallefall her vi bor. Også kan jeg en som legges i en trekant, hvor man skal pare alle kort som blir tilsammen 13. Denne kaller vi for 13.. Hm, prøver et søk, jeg.. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Hei! Den siste heter Idioten, iallefall her vi bor. Også kan jeg en som legges i en trekant, hvor man skal pare alle kort som blir tilsammen 13. Denne kaller vi for 13.. Hm, prøver et søk, jeg.. Lykke til, kanskje er det noe som heter www.kabal.no e.l. Jeg kunne minst 10 en gang, men nå har jeg glemt nesten alt sammen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.