Gå til innhold

sydenferie med norske butikker/mat

Anbefalte innlegg

Så et program på tv for et år siden. Det handlet om et sted i syden(spania?) som hadde norske matvarer og butikker. Til og med en fiskebutikk med ferske fiskekaker. Det bodde mange pensjonerte nordmenn der.

Det var med andre ord veldig norsk preget plass. Kommer ikke på hvor det var eller hva plassen het.

Noen som kan hjelpe med navnet på stedet?

Noen som så programmet? har vært der?

Eventuelt hvor langt det er å fly dit.

Vi blir ikke enige om hvor det var.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87227-sydenferie-med-norske-butikkermat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må jo være rimelig sært, å dra til et fremmed land, uten å stifte bekjentskap med landets matvaner?

*rister på hodet*

Hvem har sagt at jeg skal reise dit?

Jeg spør om noen vet navnet på stedet som gikk på TV.

Og du.... om jeg hadde valgt å reise dit, så er jeg rimelig sikker på at stedet bugner av lokale skikker. Tror ikke jeg finner Norge som et eget rike midt i spania, med egne rene vannkilder og helsetilbud som vi har.

Slutt å riste så mye på hodet ditt og begynn å tenke istedet.

Dette var det mest lattelige svaret jeg har fått.*LOL*

Og du.... om jeg hadde valgt å reise dit, så er jeg rimelig sikker på at stedet bugner av lokale skikker. Tror ikke jeg finner Norge som et eget rike midt i spania, med egne rene vannkilder og helsetilbud som vi har.

Du skriver:

"egne rene vannkilder og helsetilbud som vi har."

Hva får deg til å tro at Spania har så mye renere vann og så mye bedre helsetilbud enn vi har i Norge?

Virker som du er særdeles lite åpen for kunnskap om andre kulturer.

Annonse

Spania og Norge ble byttet om i midterste avsnitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...