Zirine Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Når begynte jenter å like gutter med fett hår, svette, ubarberte? Trodde det skulle mer til for å bli klam i hakket?! Velkommen etter Menne altså ... han er i krig på dette bildet, ikke sant - KRIG, ikke på byen. På byen er han nydusjet 0 Siter
Jane Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Skrevet 27. desember 2002 Kvinner har vel i alle tider likt sterke menn som svetter og arbeider hardt for en god sak? Og forresten er ikke Aragorn en gutt, men en mann, og det er vel kanskje ikke flest jenter som liker han, men kvinner. Jenter (og homser som spirito så riktig poengterer nedenfor her) liker bedre Legolas: http://www.ringfaq.com/img/legolas.jpg 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Der har du kulturen på DOL ! 0 Siter
alphan Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Kvinner har vel i alle tider likt sterke menn som svetter og arbeider hardt for en god sak? Er'e rart man som gutt blir forvirra? Den siste babe'n jeg var borti sjekka hendene mine for å se om jeg var ren, -før jeg slapp til. :-p 0 Siter
Zirine Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Er'e rart man som gutt blir forvirra? Den siste babe'n jeg var borti sjekka hendene mine for å se om jeg var ren, -før jeg slapp til. :-p hehe 0 Siter
Zirine Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Der har du kulturen på DOL ! En hjerne rommer mange tanker 0 Siter
spirito Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Mye skal du ha for den trusa? Jeg kjøpern av deg. Du skal få kjøpe den for 49,50, nyvasket og fin :-P 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Når begynte jenter å like gutter med fett hår, svette, ubarberte? Trodde det skulle mer til for å bli klam i hakket?! Da første del av Ringenes Herre-trilogien kom på kino, kanskje? Når jeg der det bildet føler jeg magien fra bøkene, jeg da. Han er nå ulidelig kjekk, den godeste Viggo Mortensen ... Aragorn er dessuten en fascinerende skikkelse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Og forresten er ikke Aragorn en gutt, men en mann, og det er vel kanskje ikke flest jenter som liker han, men kvinner. Jenter (og homser som spirito så riktig poengterer nedenfor her) liker bedre Legolas: http://www.ringfaq.com/img/legolas.jpg Liker begge to jeg. ) Ok da, Aragorn er MANN, Legolas er "bare" vakker og det er noe eventyrlig over skikkelsen, men i virkeligheten har han svart, kort hår visstnok. ) 0 Siter
Jane Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Skrevet 27. desember 2002 En mann som ser vekk. *hehehe* Godt observert, Rusle! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.