Gjest nevro Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Lurer på om det er noen som kan svare meg på dette: Jeg har angst med tvangstanker/tvangshandlinger. I tillegg har jeg mye smerter i kroppen. Fikk Seroxsat av min lege, men disse tablettene tålte jeg ikke. Lurer da på om det er noen som vet om det finnes annen antidepressiva som virker både på angst, tvang og smerter? det må da finnes andre preparater enn Seroxsat som kan hjelpe?! Takknemlig for svar! God Jul og Godt Nytt År! Hilsen, 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 fontex,høy dose Hei! Jeg har gått på Cipramil i et par uker nå pga. generell angst og panikkanfall. Har følt meg noe bedre de siste dagene, men tiden får vise om det virkelig er medisinen eller et tilfeldig mirakel ;-). Hvordan man reagerer på antidepressiva er individuelt. Seroxat og Cipramil tilhører begge SSRI gruppen, men selv om et slikt preparat ikke virker for deg kan det godt hende at et annet i samme medikamnentgruppe gjør det. Dette bør du ta opp med legen/psykiateren din. I forhold til smerter mener jeg å ha hørt at de gamle tricykliske antidepressiva (f.eks. Sarotex, Sinequan m.fl.) har gunstig effekt. Selv har jeg god erfaring med akupunktur mot generelle muskelsmerter. Mvh 0 Siter
Gjest nevro Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 fontex,høy dose Må nevne at jeg ikke skal ha MAO-hemmere pga migrenemedisin. Hilsen, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.