Gå til innhold

La oss kåre årets beste film

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

6

• spirito

6

• Jane

3

• Retz

3

Mest aktive i denne tråden

Si meg her og si meg der.

Atte.. BENJI! Jeg har sett "Alle elsker Benji". På tv. Jævlig ålreit bikkje, sprang rundt i alle de trange smuga i Aten og jaga skurker. Fikk med meg masse kultur og sånt. Akropolis og greier. Ja.

:logger av:

Jeg skal sende deg en liste over gode filmer i år, så vet du hva du skal svare neste gang du får spørsmålet.

Dette gåkke veit du Retz, dette gåkke.

Annonse

Gjest QuePasta

Nå har ikke jeg fått med meg alle, men Ridley Scotts Black Hawk Dawn gjorde inntrykk. Når Amerikanerne sendte inn jagerfly mot sivilbefolkningen på slutten så satt jeg nesten sjokkert tilbake. At noen kan kalle den filmen patriotisk, fatter jeg ikke.

Ellers var About a Boy også bra, en komedie mot en bakgrunn av ensomhet, selvmord, mobbing og psykiske problemer.

Det er selvsagt ingen enkel sak å skulle kåre årets beste film, men jeg kan i det minste nevne noen som har gjort inntrykk på meg:

Enig med deg! A Beutifull Mind er noe av det bedre jeg har sett både i år og noensine.

Mulholland Drive er genial, og blir bare mer og mer genial jo flere ganger man ser den.

To Tårn skuffet meg en smule i forhold til den første filmen i serien, så nei, den blir ikke nevn av meg. I hvertfall ikke som årets beste film.

Har du sett Band Of Brothers? Hvis du ikke har sett den serien bør du se den. Den er genial, og også noe av det beste jeg noensine har sett. Dog er det en serie, og ikke en film, så den bør vel ikke nevnes her.

Blås nå i det da! Spiller vel ingen rolle om han er 20 eller 80 når han ser _sånn_ ut!

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh!

*tørke seg rundt munnen*

Vet du, jeg synes han som spiller alven Legolas er mye kjekkere! Han har et utrolig fint ansikt...:)

*stirre drømmende ut i lufta*

Det er selvsagt ingen enkel sak å skulle kåre årets beste film, men jeg kan i det minste nevne noen som har gjort inntrykk på meg:

Enig med deg! A Beutifull Mind er noe av det bedre jeg har sett både i år og noensine.

Mulholland Drive er genial, og blir bare mer og mer genial jo flere ganger man ser den.

To Tårn skuffet meg en smule i forhold til den første filmen i serien, så nei, den blir ikke nevn av meg. I hvertfall ikke som årets beste film.

Har du sett Band Of Brothers? Hvis du ikke har sett den serien bør du se den. Den er genial, og også noe av det beste jeg noensine har sett. Dog er det en serie, og ikke en film, så den bør vel ikke nevnes her.

Nei, den har jeg ikke sett. Får man kjøpt den på dvd ute i butikkene? Hvor mange cd'er er det snakk om?

Annonse

Nei, den har jeg ikke sett. Får man kjøpt den på dvd ute i butikkene? Hvor mange cd'er er det snakk om?

Den blir sluppet på det norske DVD markedet i slutten av Januar.

Det er 6 disketter, med tilsammen 10 episoder som hver er på mellom 50 og 70 minutter.

Ser den for andre gang nå. Alle framtidige filmer fra 2. verdenskrig vil bli nedtur etter å ha sett denne serien.

Du kan bestille den med norsk tekst fra f.eks. Danmark (http://www.dvdstrax.com/no/), og selv om den skulle bli stoppet i tollen og du må betale mums, så skulle det nok bli billigere enn å kjøpe den i Norge.

Jeg skal sende deg en liste over gode filmer i år, så vet du hva du skal svare neste gang du får spørsmålet.

Dette gåkke veit du Retz, dette gåkke.

Øhh, ja. Nei, mener jeg. At det ikke går altså. Ja, at du sender liste.

:fremdeles sjokkskada etter flere timer uten nettforbindelse:

Gjest QuePasta

Den blir sluppet på det norske DVD markedet i slutten av Januar.

Det er 6 disketter, med tilsammen 10 episoder som hver er på mellom 50 og 70 minutter.

Ser den for andre gang nå. Alle framtidige filmer fra 2. verdenskrig vil bli nedtur etter å ha sett denne serien.

Du kan bestille den med norsk tekst fra f.eks. Danmark (http://www.dvdstrax.com/no/), og selv om den skulle bli stoppet i tollen og du må betale mums, så skulle det nok bli billigere enn å kjøpe den i Norge.

"Det er 6 disketter, med tilsammen 10 episoder som hver er på mellom 50 og 70

minutter."

Med tanke på at det vanligvis går ca 1.5 MB på en diskett, kjøper jeg den heller på DVD...

Mums mums... ;-)

"Det er 6 disketter, med tilsammen 10 episoder som hver er på mellom 50 og 70

minutter."

Med tanke på at det vanligvis går ca 1.5 MB på en diskett, kjøper jeg den heller på DVD...

Mums mums... ;-)

All colaen har visst gjort meg skeiv :)

Vet du, jeg synes han som spiller alven Legolas er mye kjekkere! Han har et utrolig fint ansikt...:)

*stirre drømmende ut i lufta*

Legolas (Orlando Bloom) er pen han, men Viggo er liksom mer MANN.

Det er Viggo jeg ville hatt sex med, så kunne jeg kanskje spist middag med Orlando etterpå ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...