spirito Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Du er sikkert blant dem som er interessert i eldre menn på grunn av penga. Hehe, nei ;-) Jeg tror ikke noen av de gutta der lider noen nød uanset... Jeg liker Viggo fordi han er en bra skuespiller i tillegg til at han skriver poesi og maler fine bilder. Har sett noen av verkene hans, og de er fine :-) Hadde jeg digga eldre menn med mye penger, hadde jeg da heller hoppet på en eldre kar med mer penger, fx Sean Connery eller noe ;-) Nei, Viggo er en flott fyr, er ikke penga hans jeg liker... (og hvorfor i alle dager skulle jeg falle for han pga pengene? Jeg får jo aldri noen glede av formuen hans uansett..) 0 Siter
Sofline Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Blås nå i det da! Spiller vel ingen rolle om han er 20 eller 80 når han ser _sånn_ ut! Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh! *tørke seg rundt munnen* :-) sikler med deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.