Zirine Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 at kloning blir vanlig, og familien kommer til å klone deg. For min del er det selvfølgelig utelukket - ingen orker to av meg - men tenk deg det når det gjelder deg selv. Hva er det du mest gruer deg skulle bli doblet - av deg selv? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Unner ingen å bli som meg men det hadde vært spennende å se hva det kunne ha blitt av kloningen uten mine problemer. 0 Siter
alphan Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Etterpåklokskap. Det hadde blitt så mye at det hadde vært totalt uholdbart! 0 Siter
Gjest Novembermom Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Samme som alphan her *hehe* ) Verden tåler ikke to av meg, tro meg. 0 Siter
alphan Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Samme som alphan her *hehe* ) Verden tåler ikke to av meg, tro meg. jamen, jeg biter etterpåklokskapen i meg. Det hadde blitt uutholdelig for den stakkars klon med dobbel dose. 0 Siter
Gjest Novembermom Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 jamen, jeg biter etterpåklokskapen i meg. Det hadde blitt uutholdelig for den stakkars klon med dobbel dose. Jepp, samme her. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært etterpåklok. Men men, sånn er nå det en gang ) Kanskje det blir bedre med tiden? ;o) 0 Siter
alphan Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Jepp, samme her. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært etterpåklok. Men men, sånn er nå det en gang ) Kanskje det blir bedre med tiden? ;o) Nei, det blir verre! 0 Siter
flosshatt Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 det er jo ofte kloning folk prøver når de får barn..mest mulig lik den eller den...med kloning blir det jo garantert likt. 0 Siter
Retz Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Er det snakk om et begrensa antall Retzekloninger, eller kan jeg utfolde meg fritt? 0 Siter
Sofline Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Jeg tror ikke familien min ville sette pris på å få enda en STA datter... (huff&huff så sta jeg er..) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 To av meg ville blitt for mye for faren og broren min tror jeg. 0 Siter
Altman Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Det beste med å få en kloning, måtte være at det endelig var en fornuftig mann å diskutere med. 0 Siter
Gjest Seimann Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Du så på filmen i går du også ser jeg? : ) Der de klonet en mann fra istida(eller hva det var...) i et ivf-forsøk? 0 Siter
Zirine Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Skrevet 28. desember 2002 Du så på filmen i går du også ser jeg? : ) Der de klonet en mann fra istida(eller hva det var...) i et ivf-forsøk? Nei, den så jeg faktisk ikke - da satt jeg online gitt. MEN, man leser da aviser 0 Siter
Zirine Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Skrevet 28. desember 2002 Det beste med å få en kloning, måtte være at det endelig var en fornuftig mann å diskutere med. Hvis han likte deg og giddet å sitte sammen med deg, da - hehe. 0 Siter
Altman Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Hvis han likte deg og giddet å sitte sammen med deg, da - hehe. med tanke på hvilket slektskap han ville fått, er det jo en reell fare for at han ikke ville like meg 0 Siter
Gjest ei undertegnet Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Med den helsa jeg har ville jeg ikke unne selv min verste fiende å være en kloning av meg. Diabetes, muligens bekhterev, Polycystisk Ovarial Syndrom med påfølgende tendens til overvekt ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.