Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at kloning blir vanlig, og familien kommer til å klone deg.

For min del er det selvfølgelig utelukket - ingen orker to av meg - men tenk deg det når det gjelder deg selv. Hva er det du mest gruer deg skulle bli doblet - av deg selv?

:)

Skrevet

Unner ingen å bli som meg men det hadde vært spennende å se hva det kunne ha blitt av kloningen uten mine problemer.

Skrevet

Etterpåklokskap. Det hadde blitt så mye at det hadde vært totalt uholdbart!

Gjest Novembermom
Skrevet

Samme som alphan her *hehe* :o)

Verden tåler ikke to av meg, tro meg.

Skrevet

Samme som alphan her *hehe* :o)

Verden tåler ikke to av meg, tro meg.

jamen, jeg biter etterpåklokskapen i meg. Det hadde blitt uutholdelig for den stakkars klon med dobbel dose. :)

Gjest Novembermom
Skrevet

jamen, jeg biter etterpåklokskapen i meg. Det hadde blitt uutholdelig for den stakkars klon med dobbel dose. :)

Jepp, samme her. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært etterpåklok.

Men men, sånn er nå det en gang :o) Kanskje det blir bedre med tiden? ;o)

Skrevet

Jepp, samme her. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært etterpåklok.

Men men, sånn er nå det en gang :o) Kanskje det blir bedre med tiden? ;o)

Nei, det blir verre! :)

Skrevet

det er jo ofte kloning folk prøver når de får barn..mest mulig lik den eller den...med kloning blir det jo garantert likt.

Skrevet

Er det snakk om et begrensa antall Retzekloninger, eller kan jeg utfolde meg fritt?

Skrevet

Jeg tror ikke familien min ville sette pris på å få enda en STA datter... (huff&huff så sta jeg er..)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

To av meg ville blitt for mye for faren og broren min tror jeg.

Skrevet

Det beste med å få en kloning, måtte være at det endelig var en fornuftig mann å diskutere med.

Skrevet

Du så på filmen i går du også ser jeg? : )

Der de klonet en mann fra istida(eller hva det var...) i et ivf-forsøk?

Skrevet

Du så på filmen i går du også ser jeg? : )

Der de klonet en mann fra istida(eller hva det var...) i et ivf-forsøk?

Nei, den så jeg faktisk ikke - da satt jeg online gitt.

MEN, man leser da aviser :)

Skrevet

Det beste med å få en kloning, måtte være at det endelig var en fornuftig mann å diskutere med.

Hvis han likte deg og giddet å sitte sammen med deg, da - hehe.

Skrevet

Hvis han likte deg og giddet å sitte sammen med deg, da - hehe.

med tanke på hvilket slektskap han ville fått, er det jo en reell fare for at han ikke ville like meg :)

Gjest ei undertegnet
Skrevet

Med den helsa jeg har ville jeg ikke unne selv min verste fiende å være en kloning av meg. Diabetes, muligens bekhterev, Polycystisk Ovarial Syndrom med påfølgende tendens til overvekt ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...