Gjest En_Glad_Tjej Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 jeg elsker puppene mine. jeg elsker utseendet mitt. og jeg synes nesten alle mennesker er så utrolig vakre..jeg blir fortvilet over hvor meget dagens ungdom misliker sitt eget utseendet..de er flotte!!!! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Bra. Da er vi blitt så nysgjerrige at vi må se et bilde ? :-) 0 Siter
Gjest En_Glad_Tjej Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Bra. Da er vi blitt så nysgjerrige at vi må se et bilde ? :-) det er på bildesiden faktisk 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 det er på bildesiden faktisk Som jeg ikke vet hvor er. 0 Siter
Gjest En_Glad_Tjej Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Som jeg ikke vet hvor er. send mail og bilde og passord til bassisten så legger han deg ut og får url til bildene og ser oss alle. så skal du få nicket mitt 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 send mail og bilde og passord til bassisten så legger han deg ut og får url til bildene og ser oss alle. så skal du få nicket mitt Ok, sånn var det ja. Nei. Da får dere være anonyme gitt. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.