Gå til innhold

158 cm

Gjest En_Glad_Tjej

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke skrevet innlegg om tema, så der har du rett. Men hovedinnlegget er flott og dama forsøker å spre glede. Helt fint.

Det jeg gjorde var å kommentere ditt innlegg og din respons på dette innlegget - som forøvrig er så langt borti alle støvelskaft at du snarest bør logge av og grave deg ned.

God jul til deg også! Hyggelig at du er med å sprer glede :) *lol*

Skrevet

God jul til deg også! Hyggelig at du er med å sprer glede :) *lol*

For et naut du er.

Skrevet

*Gjemmer meg bak Zirine og gjeiper* :-P

Døh ... ikke no klåing!! :)

Gjest Li3, catwalkmodellen *lol*
Skrevet

Du verden. Det er rett og slett en prestasjon at du klarte å tolke innlegget dithen at hun rakker ned på andre.

Les feks. innlegget til priril, før du svarer så bastant.

(Siste ord fra meg om dette)

Dere faste dolere trenger uansett ikke oppføre dere som at dere eier forumet. Komme her å "jage" folk blir bare idiotisk.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Døh ... ikke no klåing!! :)

Var tunga så lang ?

Har ikke kontroll over den alltid. Sine egne veier liksom ....

*ser opp i lufta og plystrer*

Skrevet

Mener det dere andre skriver om høye jenter.

Uansett: Ingen grunn til å hisse seg opp.

Dessuten bryr det meg langt nedpå ryggen at noen er 158 cm høye og har c cup, OG er fornøyd med det. Men det er jo hyggelig for den det gjelder, selvfølgelig.

Er du sjalu for at noen er små og nette, og du kansje føler deg håpløs og lang og lite nett?virker sånn!Kansje du har kommet i skyggen av disse mindre damene?

Virker som du er sjalu på de som har litt og fylle opp cupen med også, kansje du er flatbanket selv?Da er det en fin(og veldig liten gjennomskubar) metode du bruker for og prøve og hevde deg her inne må jeg si :o)

Nei lær deg og vær fornøyd med den kroppen du har du, akkurat som "En_Glad_Tjej_" er.

Og vær glad for at en av dine medsøstre vil skrive et så positivt innlegg, og støtt henne istedet for og prøve rakke ned på henne.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Dere faste dolere trenger uansett ikke oppføre dere som at dere eier forumet. Komme her å "jage" folk blir bare idiotisk.

I følge en religion kan man kun eie 7 ting før de begynner å eie deg.

De som ikke klarer å stille opp og felle ut klørne har ikke livets rett her. Katta mi klarte å felle ut en klo og rappe pålegget på brødskiva mi mens jeg satt i telefonen, det kaller jeg opportunist.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Er du sjalu for at noen er små og nette, og du kansje føler deg håpløs og lang og lite nett?virker sånn!Kansje du har kommet i skyggen av disse mindre damene?

Virker som du er sjalu på de som har litt og fylle opp cupen med også, kansje du er flatbanket selv?Da er det en fin(og veldig liten gjennomskubar) metode du bruker for og prøve og hevde deg her inne må jeg si :o)

Nei lær deg og vær fornøyd med den kroppen du har du, akkurat som "En_Glad_Tjej_" er.

Og vær glad for at en av dine medsøstre vil skrive et så positivt innlegg, og støtt henne istedet for og prøve rakke ned på henne.

Sånn skal det være !

Skrevet

Det er faktisk sant det jeg skriver om motebransjen(og da spesiellt catwalkmodellene ja!).Jeg har lest mye om dette, og disse moddellene er "skreddersydde" etter homofile moteskaperes ønsker.

Så det er ikke noe og le av.

Det var heller ingen nedrakking på deg som lang.Jeg tipper du ikke ser ut som disse modellene selv om du er lang.Da må du isåfall være anorektiker, være sykelig tynn osv.Jeg tipper du er en sunn ,frisk jente/dame,eller tar jeg feil?Uansett, dette var ingen nedrakking på personer, men på motebransjen og dens unormale og sykelige idealer!De prøver med andre ord og prakke på oss idealer hverken vi kvinner eller mannfolka vil ha!

Skrevet

Ja, der traff du spikern rett på hodet!

Veier 150 kg og har a-cup..

Men er selvfølgelig SVÆRT fornøyd, og det er uansett det viktigste.

Skrevet

Det er faktisk sant det jeg skriver om motebransjen(og da spesiellt catwalkmodellene ja!).Jeg har lest mye om dette, og disse moddellene er "skreddersydde" etter homofile moteskaperes ønsker.

Så det er ikke noe og le av.

Det var heller ingen nedrakking på deg som lang.Jeg tipper du ikke ser ut som disse modellene selv om du er lang.Da må du isåfall være anorektiker, være sykelig tynn osv.Jeg tipper du er en sunn ,frisk jente/dame,eller tar jeg feil?Uansett, dette var ingen nedrakking på personer, men på motebransjen og dens unormale og sykelige idealer!De prøver med andre ord og prakke på oss idealer hverken vi kvinner eller mannfolka vil ha!

Enig i at det er usunne idealer som moteverdenen presenterer.

Fint at man er fornøyd med seg selv og har en sunn og frisk kropp og psyke.

Skrevet

Ja, der traff du spikern rett på hodet!

Veier 150 kg og har a-cup..

Men er selvfølgelig SVÆRT fornøyd, og det er uansett det viktigste.

Jeg,får bare unnskylde at jeg trakk feil slutning da!Men det jeg synes er litt rart,er at du er hundreogfemti kilo tung og bruker A-cup?!Hvor gjør du av fleskepuppene dine da?

;-)

Skrevet

hehehehheheheheheheheheh :) Whetever.

Bra du er fornøyd, fortsett med det.

Glimrende svar!

Dersom du er gjest på Ricki Lake Show.

Skrevet

Du vet hva jeg mener ?

Noe av det du mener, vet jeg - men langt fra alt....

Men våre gener kan vi ikke noe gjøre med.

Skrevet

Var tunga så lang ?

Har ikke kontroll over den alltid. Sine egne veier liksom ....

*ser opp i lufta og plystrer*

Nei, herregud, jeg sier da ingenting. Dette er mellom meg og deg - definitivt.

HALLOOOO ALLE!!!!!

:)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nei, herregud, jeg sier da ingenting. Dette er mellom meg og deg - definitivt.

HALLOOOO ALLE!!!!!

Skrevet

Kunne alle tenke som deg, hadde det vært mye bedre ;-), uansett høyde og vekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...