Gå til innhold

Robert Stoltenberg...

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja ;-)

Hvordan vet du det ? Har du skutt bom ?

Skrevet

Trodde alle visste det jeg...

Tydeligvis ikke.....

Visste at han spilte homofil i en av figurene i Borettslaget, men at han var det i virkeligheten..........

Uff.....

Skrevet

Alle oppegående mennesker (dvs alle som leser VG og/eller Se&Hør) veit at Robert Stoltenberg er homse.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Han er visstnok såkalt rompis ja!

Åh fysj !

Skrevet

Alle oppegående mennesker (dvs alle som leser VG og/eller Se&Hør) veit at Robert Stoltenberg er homse.

Ja,det er en stor skam for hele oss se&hør-generasjonen og ikke ha fått med seg dette petunia.Du får nok pugge se&hør bedre i framtida,istedet for og sløse bort den dyrebare tida di på andre(uviktige) ting!

Skrevet

Tydeligvis ikke.....

Visste at han spilte homofil i en av figurene i Borettslaget, men at han var det i virkeligheten..........

Uff.....

uff?

....er det så farlig da? Så lenge du ikke skal gå til sengs med han mener jeg.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Åh fysj !

negative holdninger og frykt for alt som ikke er helt A4 er alltid bra å ha med seg i livet..

skjerp deg.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

negative holdninger og frykt for alt som ikke er helt A4 er alltid bra å ha med seg i livet..

skjerp deg.

Kompisen min er STOR homo og vi utveksler mer fleip og debatt om legninger enn folk flest.

Han kaller seg hetrofob og mobber alle som ikke vil ha del i homogledene :-)

Skrevet

Tydeligvis ikke.....

Uff.....

Hva er galt med det?

Skrevet

Hva er galt med det?

Det er vel en kjent sak at ikke alle liker homofile dah...

Skrevet

Det er vel en kjent sak at ikke alle liker homofile dah...

Folk kan bare mene hva de vil de, så lenge de ikke fysisk eller psykisk lar det går utover de som er sårbare i den situasjonen.

Skrevet

uff?

....er det så farlig da? Så lenge du ikke skal gå til sengs med han mener jeg.

Kunne godt ha raska over ham, jeg!

Men det utelukker vel kanskje seg selv, dah.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kunne godt ha raska over ham, jeg!

Men det utelukker vel kanskje seg selv, dah.

Han liker bedre bananen enn fikenen som araberne sier.

Skrevet

Hvordan vet du det ? Har du skutt bom ?

Husker ikke hvor jeg leste det...men han er homse ihvertfall. Spiller det noen rolle da?

Skrevet

Det var synd... )-:

Jeg som trodde han ville si ja til mitt frieri.

Nå ble jeg ordentlig lei meg... snufs...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...