Gå til innhold

Norske guttebander og prostituerte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Veldig! Særlig nå som jeg går og gleder meg til Gangs of New York kommer på kino...

Scorcese har tydligvis ikke fått med seg alt... ;-)

Det kommer fra to eldre amerikanske lokalhistorikere jeg snakket med og en artikkel i et blad en gang.

Gjest QuePasta

Det kommer fra to eldre amerikanske lokalhistorikere jeg snakket med og en artikkel i et blad en gang.

Det høres veldig, veldig rart ut, all den tid nordmenn utgjorde en svært liten del av den totale immigrasjonen, og storparten av de norske dro videre fra NY og inn i landet. De må i så fall ha vært noen forjævlige bøller.

http://www.ellisisland.org/immexp/wseix_5_3.asp

Ulv I Faarikaal

Det høres veldig, veldig rart ut, all den tid nordmenn utgjorde en svært liten del av den totale immigrasjonen, og storparten av de norske dro videre fra NY og inn i landet. De må i så fall ha vært noen forjævlige bøller.

http://www.ellisisland.org/immexp/wseix_5_3.asp

Ja, jeg ble litt forskrekka selv, men jeg har sett avisutklipp fra den tida, og at bøllene var nordmenn ble ikke lagt skjul på. At de prostituerte var norske ble brukt som god reklame. Svenskene var ikke langt etter da.

Annonse

Gjest QuePasta

Ja, jeg ble litt forskrekka selv, men jeg har sett avisutklipp fra den tida, og at bøllene var nordmenn ble ikke lagt skjul på. At de prostituerte var norske ble brukt som god reklame. Svenskene var ikke langt etter da.

Likevel, det høres så utrolig ut at det nesten må være en misforståelse...

Ulv I Faarikaal

Likevel, det høres så utrolig ut at det nesten må være en misforståelse...

Vi kan håpe på det, da det er et for godt argument for å jevne ut innvandringsproblematikken her.

Vi nordmenn er jo så prektige, men sør ønsker å trøkke oss ned i møkka der vi hører hjemme. Jeg er redd dette kan gi han vann på mølla.

Legg merke til at sør ikke har innvendinger når jeg trøkker nordmenn ned i møkka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...