Gjest hark Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Fikk tilsendt noe keramikk som jeg hadde bestilt. Gleden ble kortvarig, for da jeg pakket opp var det knust. Var rimelig godt pakket inn. Så nå lurer jeg på om hvem som har "skylda". Er det jeg som kunde som bare må finne meg i det, er det posten, eller er det de som har sendt varen ? 0 Siter
molli Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Henvend deg til postkontoret der du hentet pakken. Egentlig krever de at man reklamerer på stedet, altså før du forlater postkontoret, for ødelagt fraktgods. Men hvor mange er det som egentlig står og pakker opp tingene sine der..!?? Som sagt, henvend deg til postkontoret, de har forsikringer for slikt og skal stå ansvarlig. 0 Siter
flosshatt Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Jeg er konsulent i et homepartyfirma, og får ting tilsendt hele tiden. Hvis noe da er i stykker, sender jeg reklamasjon til firmaet, og får tilsendt ny uten ekstra kostnader for meg. Så du bør ringe leverandøren og si det var ødelagt ved ankomst, og at du sender den ødelagte tilbake når du har fått en ny, hel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.