Gå til innhold

Lottotapere er ikke som andre tapere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Ulven, du må begynne og spille på internettspill som oss andre smarte, og _ikke_Norsk tipping, det er for lettlurte tapere ; )

Som du skriver skal du ha rimelig flax for og vinne!

Jeg har gjort klar 10 kg havregraut og skal stappe det i postsprekken deres.

Ulv I Faarikaal

Ulven, du må begynne og spille på internettspill som oss andre smarte, og _ikke_Norsk tipping, det er for lettlurte tapere ; )

Som du skriver skal du ha rimelig flax for og vinne!

Ved å kikke på kontoutskrifter, har jeg vunnet 11 trøstepremier, tilsammen kr 510 i år. Jeg kjøper en tirekker av Lotto og Viking hver uke, til sammen kr 60.

Det skal noe til å få så mange trøstepremier.

Lottosjangser:

4 rette: 1:132

tilleggstallet: 1:9

Vikingsjangser:

3 rette: 1:75

tilleggstallet: 1:20

Tilleggstallene må ses som egen trekning, da de ikke kan blandes med de andre tallene.

Jeg må vinne 14 trøstepremier i Viking og 10 i Lotto før jeg kan få en større gevinst.

Oystein1365380376

Ved å kikke på kontoutskrifter, har jeg vunnet 11 trøstepremier, tilsammen kr 510 i år. Jeg kjøper en tirekker av Lotto og Viking hver uke, til sammen kr 60.

Det skal noe til å få så mange trøstepremier.

Lottosjangser:

4 rette: 1:132

tilleggstallet: 1:9

Vikingsjangser:

3 rette: 1:75

tilleggstallet: 1:20

Tilleggstallene må ses som egen trekning, da de ikke kan blandes med de andre tallene.

Jeg må vinne 14 trøstepremier i Viking og 10 i Lotto før jeg kan få en større gevinst.

Hvor har du tallene fra?

Jeg kommer fram til:

Lotto:

4 rette - 1:52,5

1 tilleggstall når en har 4 rette - 1:3,25

Ganger sammen og får 1:171 for 4+1

Viking:

3 rette - 1:53

Tilleggstall kommer ikke inn i bildet før 2. premien, og den får du jo uansett ikke. Derfor kan en liksågodt rekne kun med hovedtallene.

Ulv I Faarikaal

Hvor har du tallene fra?

Jeg kommer fram til:

Lotto:

4 rette - 1:52,5

1 tilleggstall når en har 4 rette - 1:3,25

Ganger sammen og får 1:171 for 4+1

Viking:

3 rette - 1:53

Tilleggstall kommer ikke inn i bildet før 2. premien, og den får du jo uansett ikke. Derfor kan en liksågodt rekne kun med hovedtallene.

Det blir for mye tall og formler som roter seg til her, så:

For 7 rette er det 1:5.379.616 sjangser med en rekke i Lotto, jeg tipper 10 rekker hver uke. Det tallet er i hvert fall bekreftet av Norsk tipping. Fasiten sto på sidene deres før, men ikke nå.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...