Gå til innhold

hårfrisyre på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Gjest en som vil se fin ut

Jeg skal på en privat fest på et utested på nyttårsaften, og jeg har antrekket ganske klart; en paljettopp og svart skjørt.

Håret mitt rekker til et stykke nedenfor skuldrene. Er det noen som har forslag til hvordan jeg skal ha det? Eventuell pynt og perler i håret, krøller, oppsatt eller hengende ned osv..

Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87358-h%C3%A5rfrisyre-p%C3%A5-nytt%C3%A5rsaften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

La det henge så naturlig som mulig. Kanskje LITT glitter. Sånn spraytype. Men bare litt.

Oppsatt og stylet hår kan lett se kunstig ut. Det tåpeligste jeg ser er jenter som ikke er vant med oppsatt hår og som går så stivt og unaturlig at en får rent vondt av de. kan ikke få mye feststemning av slikt.

Tja, det spørs jo på hva du kler, da...

Du kan jo prøve å tupere det _litt_ i bunnen, sånn at det løfter seg litt fra hodet. Pass på å gre det ut på toppen, så det ikke ser knutete ut. Så krøller du tuppene enten ut eller inn, for en myk avslutning.

Ha på litt hårspray, og avslutt med litt glitterspray (fra feks H&M).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...