Gå til innhold

Utregning av ansienitet som helsesekretær?

Anbefalte innlegg

Gjest ansienitet

Som helsesekretær lurer jeg på hvilken ansienitet som legges til grunne? En jeg kjenner som jobber ved et offentlig sykehus begynte på 0 i ansienitet. Det synes jeg var rart fordi hun har et barn på 10 år og har jobbet som servitør i 8 år. Kan det være mulig? Hun sa at det kun ble regnet ansienitet på hvis du hadde jobbet offentlig eller jobbet var lik (kontorarbeid).

Jeg har jobbet tilsammen syv og et halvt år på kontor, samt en del butikk og vaskejobber. I tillegg har jeg barn. Tro hvordan ansieniteten blir regnet ut da, kanskje jeg også begynner på null eller? Noen som har sikker kjennskap til dette?

Fortsetter under...

Hvis du aldri har jobbet som helsesekretær blir nok ansieniteten din regnet som null, når du begynner i ny stilling. Vet at min søster fikk godskrevet stillingsansienitet, da hun begynte å jobbe på sykehuset som sykepleier, men da bare de årene hun hadde jobbet som sykepleier i kommunen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...