Gå til innhold

Norsk Lærerlag er det statlig eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pedagogen

Jeg tillater meg å stille følgende spørsmål: "Hvor dum kan man bli?"

En interesseorganisasjon dannet av en viss yrkesgruppe, med det formål å bedre vilkårene for en denne gruppen, kan da for helvete aldri bli statlig?????

Staten/Kommunene er jo deres motpart!!!

Ulv I Faarikaal

Jeg tillater meg å stille følgende spørsmål: "Hvor dum kan man bli?"

En interesseorganisasjon dannet av en viss yrkesgruppe, med det formål å bedre vilkårene for en denne gruppen, kan da for helvete aldri bli statlig?????

Staten/Kommunene er jo deres motpart!!!

He-he, det fins ingen dumme spørsmål, sa en fyr i adopsjonsbyrået. Helt til ei berte spurte om ikke spebarnet kunne få problemer med å lære norsk siden det kom fra et annet land ? Fyren ble visst helt stum da.

Gjest ChiengMai

He-he, det fins ingen dumme spørsmål, sa en fyr i adopsjonsbyrået. Helt til ei berte spurte om ikke spebarnet kunne få problemer med å lære norsk siden det kom fra et annet land ? Fyren ble visst helt stum da.

Mannen min hadde en gammel tante som visstnok trodde dette med språk var genetisk betinget, for ho var veldig bekymret siden vi skulle få en sønn som ikke kom til å lære norsk. :-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Mannen min hadde en gammel tante som visstnok trodde dette med språk var genetisk betinget, for ho var veldig bekymret siden vi skulle få en sønn som ikke kom til å lære norsk. :-)

Nå får jeg ikke lov av sør å syns noen med annen hudfarge er rare, men en kollega er fra Zimbawe, sort som natten, men han snakker kav flytende Haugesunddialekt. De fleste stusser og syns det er snodig.

Det er en fagorganisasjon i LO. Staten har ingen interesser i slike. De skulle visst slås sammen med Lærerforbundet i 1997, men skjedde det ?

Det næmeste må være LO's sponsing av Arbeiderpartiet. :-)

Ja desverre er jeg født dum til denne verden og burde vært avlivet snarest.Beklager så mye for det dumme spørsmålet.

Du har jo endelig fått svar tydeligvis, også på om det er statlig.

Like fullt er det en organisasjon til forsvar for det bestående, stokk konservativ og med utstrakt forandringsvegring.

Alle omstillingstiltak i off. sektor er svineri for denne organisasjonen, og slik sett er de på linje med museumsvokterne i Kommuneforbundet.

Ikke statlig, altså, men meget tro mot den offentlige forvaltning og virksomhet og særdeles uvillig overfor forandringer.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nei jeg skjønner det, tenkte nå mest på pedagogen jeg, men følte nesten at de andre var enig.

Mange irriterer seg unødig, og burde la være å svare når de ikke hadde noe positivt å komme med. Noen klarer det ikke og faller for fristelsen til å skjelle ut andre.

Noen av oss har problemer.

Gjest ChiengMai

Du har jo endelig fått svar tydeligvis, også på om det er statlig.

Like fullt er det en organisasjon til forsvar for det bestående, stokk konservativ og med utstrakt forandringsvegring.

Alle omstillingstiltak i off. sektor er svineri for denne organisasjonen, og slik sett er de på linje med museumsvokterne i Kommuneforbundet.

Ikke statlig, altså, men meget tro mot den offentlige forvaltning og virksomhet og særdeles uvillig overfor forandringer.

"Like fullt er det en organisasjon til forsvar for det bestående, stokk konservativ og med utstrakt forandringsvegring."

Du har kanskje ikke fått med deg blant annet den nye arbeidstidsordninga Urdanningsforbundet har innført siste åra?

Det har skjedd mye innen den sektoren nå, bare så det er sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...