Gå til innhold

Ærligheten om kjønnsorganers utseende

Anbefalte innlegg

Gjest BittensReidar

Det er liksom så forbannet politisk korrekt at kvinner sier at penis-størrelsen ikke betyr noe, og det er like politisk korrekt av menn å hevde at stygge og slafsete kvinnekjønn, med de indre leppene hengende som grisører, er vakkert...

Kan vi ikke være litt mere ærlige, og at kvinner sier at de BLIR jævlig kåte av en stor pikk, og at vi menn sier at et kvinnelig underliv rett og slett kan være stygt og veldig turnoff?

Fortsetter under...

Jeg kan selvsagt si meg enig i det.

Dog kan jeg aldri huske å ha sett et ufint, kvinnelig kjønn i real life. Har sikkert fått noen ufine bilder av kompiser, men...

...unntakene er selvsagt de som ikke vet hva høvel og barberskum er godt for.

Når det gjelder pikken så tror jeg at størrelsen har noe å si. Det har nesten alle mine sexpartnere sagt til meg...

...mulig at det bare var noe de sa for å være jævlige, altså...

Gjest BittensReidar

Jeg kan selvsagt si meg enig i det.

Dog kan jeg aldri huske å ha sett et ufint, kvinnelig kjønn i real life. Har sikkert fått noen ufine bilder av kompiser, men...

...unntakene er selvsagt de som ikke vet hva høvel og barberskum er godt for.

Når det gjelder pikken så tror jeg at størrelsen har noe å si. Det har nesten alle mine sexpartnere sagt til meg...

...mulig at det bare var noe de sa for å være jævlige, altså...

Takke meg heller en mus med "pene" lepper, og et og annet hårstrå, enn glattbarbert mus med stygge kjønnslepper.

Urskog er heller ikke særlig vakkert, men det er heller ikke glattbarbert! Det skal være en mellomting.

Takke meg heller en mus med "pene" lepper, og et og annet hårstrå, enn glattbarbert mus med stygge kjønnslepper.

Urskog er heller ikke særlig vakkert, men det er heller ikke glattbarbert! Det skal være en mellomting.

Jeg har som sagt ikke vært borti så mange stygge kjønnslepper, så jeg vet ikke helt hvordan de ser ut.

Jo mindre hår jo bedre.

Annonse

Er enig i at det finnes både vakre og stygge kjønnsorgan på kvinner. Det har lite med kjønnsleppene å gjøre mere om eiere steller det pent å striggler det til litt. Noen blir nydelige når de er glattbarberte og innsmørt. Noen er vakre med hår rundt. Like spennende begge deler bare de er velstellt, mener nå jeg. De skal se innbydene ut, lukte godt ( med god lukt mener jeg ikke dunstene av parfyme) og tenne en gutts lyster. Da vil nok både fingre, tunge og k.. glede seg til nærmere bekjentskap.

Nei, jeg blir ikke tent av j.... stor peniser. Er de for store gjør det bare vondt. Det er ikke størrelsen som avgjør om mannen er en god elsker, men jeg er enig i at de ikke bør være For små heller..

Enig med deg om at det ikke er størrelsen det kommer an på. Tykkelsen, derimot..!

En halvstiv en??? Er det noe å foretrekke da??

Å ja, sånn rent estetisk synes jeg en halvstiv, stor pikk er en nytelse å se på.

Men til annet bruk, foretrekker jeg den stor og helstiv.. Og jeg er heldig, sambisen ligger laaangt over normalen.

Men det var kanskje mer informasjon enn noen trengte..? Pytt, jeg lar det stå (he-he) til jeg ;o)

Annonse

Jeg hørte ingen negative kommentarer angående utseendet på menns utstyr....!??

Jeg skal fortelle deg at da jeg var seksten-sytten år, synes jeg den så uhyggelig kvalmende ut, den greia menn har mellom beina. Blålilla og med blodårer som lå som blodigler rundt om...Minnet ikke så rent lite om monsteret fra Alien-filmene. Spyttet sikkel gjorde den også:-)

Enig med molli jeg. De første gangene jeg hadde sex var jaggu meg ikke penisen et vakkert sym. Imonerende, men skremmende, ruglete, masse hår rundt, rue baller jeg ikke turte ta i, og penisen hadde mer løsskinn enn valper har jo. Og uansett størrelse var det vanskelig å tenke seg at den skulle innn i noen av mine hull..

Snakk om å skremme småjenter;)

Nå har jeg kommet over det og synes det er en riktig så vakker kroppsdel:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...