Gå til innhold

Snøen laver ned, se bilde, jeg snør inne snart

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

18

• Zirine

5

• Dorthe

3

• naiv

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det ser kjempekoselig ut med snø og julesteming! Hvor bor du som er så heldig? Her er det regn og 8 plussgrader :-(

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det ser kjempekoselig ut med snø og julesteming! Hvor bor du som er så heldig? Her er det regn og 8 plussgrader :-(

Akershus nord.

Husverten har vært så lur å låse inn spader og skuffer før han reiste bort, så jeg stakkars gamle mann må vasse til knes.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kan ikke du sende litt hitover? Her er det flere grader + og selvfølgelig null snø. Er litt kjekt med snø på nyttårsaften, men her ser det mørkt ut - bokstavelig talt.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kan ikke du sende litt hitover? Her er det flere grader + og selvfølgelig null snø. Er litt kjekt med snø på nyttårsaften, men her ser det mørkt ut - bokstavelig talt.

Nei men du kan komme å hente, så skal jeg vise hvor du kan ta.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er mer her jeg bor..

Hvor ?

Gjest Snømåkeren
Skrevet

Jeg syns det ser litt tiltaksløst ut, når folk ikke gidder å måke verandaen sin.(Eller er det til og med inngangspartiet?)

Attpåtil i julen, hvor folk har mye fri...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg syns det ser litt tiltaksløst ut, når folk ikke gidder å måke verandaen sin.(Eller er det til og med inngangspartiet?)

Enig, men husverten har låst inn alle spader og skuffer, og reist bort.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det var da ikke mye.

53 cm på tre dager er vel ikkeno det da.

Skrevet

Her er det dessverre brøytet og bilen min er stengt inne. Når tror du snøen forsvinner? Bilen er full av is.

Jeg får starte bilen i morgen og håpe at isen forsvinner mens jeg venter i butikken ved siden av. Og at jeg klarer å kjøre over brøytekanten.

Snå er no dritt.

Skrevet

Jeg synes det ser litt nevrotisk ut jeg, når all snø er sirlig måket over alt. Nåde den som ødelegger de rette kantene....

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Her er det dessverre brøytet og bilen min er stengt inne. Når tror du snøen forsvinner? Bilen er full av is.

Jeg får starte bilen i morgen og håpe at isen forsvinner mens jeg venter i butikken ved siden av. Og at jeg klarer å kjøre over brøytekanten.

Snå er no dritt.

Et byproblem det der, jeg har gravd fram biler 3-4 ganger hver vinter. Misunnelig på naboen som har firehjulstrekker.

På fjellet hadde jeg på en time gravet en luke til bilen i snøskavlen, og da jeg hadde snudd bilen, hadde faktisk en fyr rappa den fra meg ! Han nekta først å flytte bilen sin, men da han skulle gå sin vei, så han at jeg hadde jekken i hånda..... "bare gå du !" sa jeg med et ekkelt smil :) han gikk ti meter, snudde så og fjerna bilen.

Skrevet

Et byproblem det der, jeg har gravd fram biler 3-4 ganger hver vinter. Misunnelig på naboen som har firehjulstrekker.

På fjellet hadde jeg på en time gravet en luke til bilen i snøskavlen, og da jeg hadde snudd bilen, hadde faktisk en fyr rappa den fra meg ! Han nekta først å flytte bilen sin, men da han skulle gå sin vei, så han at jeg hadde jekken i hånda..... "bare gå du !" sa jeg med et ekkelt smil :) han gikk ti meter, snudde så og fjerna bilen.

Det er så mye frekke folk. Bare ta dem du :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er så mye frekke folk. Bare ta dem du :o)

Fyren visste jeg hadde gravd, for spaden og brettet mitt sto satt opp for å sperre, dem hadde han fjernet. Han turde ikke forlate bilen sin sammen med meg og jekken, hehe.

Gjest undertegnet
Skrevet

Har du hørt om vonde rygger eller senebetennelse i håndledda?

Kan være både det og mange andre fysiske eller fysiske skavanaker som er grunner til at folk ikke måker snø.

Enkelte folk tenker ikke lenger enn nesa rekker. Det må være derfor de dømmer uten å tenke seg om...

Gjest undertegnet
Skrevet

Har du hørt om vonde rygger eller senebetennelse i håndledda?

Kan være både det og mange andre fysiske eller fysiske skavanaker som er grunner til at folk ikke måker snø.

Enkelte folk tenker ikke lenger enn nesa rekker. Det må være derfor de dømmer uten å tenke seg om...

Skrevet

53 cm på tre dager er vel ikkeno det da.

Det er jo 53 cm det....på 3 dager.

Skrevet

Fyren visste jeg hadde gravd, for spaden og brettet mitt sto satt opp for å sperre, dem hadde han fjernet. Han turde ikke forlate bilen sin sammen med meg og jekken, hehe.

Det hadde han god grunn til. Trodde han du hadde laget den plassen for moro skyld eller?

Sist jeg var måkt inne fikk jeg de som hadde brøyta til å ta bort snøhaugen de hadde plassert foran og bak bilen min. Da hadde jeg nok vært sint på telefonen. Men de var faktisk hyggelige. Hadde aldri trodd at de skulle gjøre det. Nå har de lagt den største haugen over gata.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...