Gå til innhold

Snøen laver ned, se bilde, jeg snør inne snart

Anbefalte innlegg

Gjest Snømåkeren

Jeg synes det ser litt nevrotisk ut jeg, når all snø er sirlig måket over alt. Nåde den som ødelegger de rette kantene....

Store snøhauger på verandarekkverk hos friske folk, syns jeg ser for ille ut.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

18

• Zirine

5

• Dorthe

3

• naiv

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg kan matche!

Dette bildet tok jeg i dag morges, ut av inngangsdøren:

http://home.online.no/~bhkjoes/fysj/stemningsrapport.jpg

Gjerdet du skimter er over en meter høyt, og ellers har snøen føyket seg til hauger og skavler på både en og to meter.

Faktisk har jeg hatt to traktorer og åtte mennesker sysselsatt med å måke snø for meg i dag...

Og neida, jeg bor ikke på Finnmarksvidda, men i Vestfold :-)

Ulv I Faarikaal

Jeg kan matche!

Dette bildet tok jeg i dag morges, ut av inngangsdøren:

http://home.online.no/~bhkjoes/fysj/stemningsrapport.jpg

Gjerdet du skimter er over en meter høyt, og ellers har snøen føyket seg til hauger og skavler på både en og to meter.

Faktisk har jeg hatt to traktorer og åtte mennesker sysselsatt med å måke snø for meg i dag...

Og neida, jeg bor ikke på Finnmarksvidda, men i Vestfold :-)

Ugh.

Brøytetraktoren kommer i morra, og selvsagt må jeg ut i nattemørket og grave opp motorvarmerkabler så ikke traktorn tar dem. Det tok en halv time å finne dem da under all snøen. Selvfølgelig var de frysi fast og den ene satt fast under hjulet på bilen. Grrrr.

Annonse

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg synes du er dritsløv til å måke Ulv. Dessuten så jeg ingen spor i sneen - det vil altså si at du drakk opp den akevittflaska i går - og at du ikke har vært utenfor døren i dag.

Ja, tenkte jeg det ikke ... :)

Er polet oppe i mårra ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...