Gjest lilliann Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Noen som kan gi meg tips om seriøse chattesteder i Norge. Vil så gjjerne snakke med folk, uten at det med en gang er spørsmål om sex. 0 Siter
Gjest MannOmeter Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Hørte jeg SEX ? :-) Å fysj ! Åsså så klissete da ! 0 Siter
Gjest Miss Saigon Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Noen her fra doktoronline har startet et chattested som heter nattprat. Der møtes folk bare for å prate om alt og ingenting. http://welcome.to/ranglere 0 Siter
felle Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Rollespill-steder er ganske så artige. Sex dersom det faller seg i spillet, men da fullstendig på privaten. Er så DRIT lei chattesteder hvor man går inn og blir bombadert av spørsmål om man har store pupper og om man vil ha cybersex..Eneste hvilestedet jeg fant var div. rollespillrom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.