Gå til innhold

Kutltur: hva vekker dette bildet av følelser i deg ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Det er jo bare en liten rotte jo. Har sett dem svære som katter her på Grünerløkka.

Som katter ? Da er de feite og fine !

Skjelettet blir nok ikke større enn normalt, men Rattus Norwegicus kan bli skikkelig feit. De er styggere som nyfødte.

Som katter ? Da er de feite og fine !

Skjelettet blir nok ikke større enn normalt, men Rattus Norwegicus kan bli skikkelig feit. De er styggere som nyfødte.

Er du sikker på det. Satt på en kafe og en dukket opp av et hull i gata og den var diger og STYGG.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er sjelden jeg sier det men Fyyyyyyyyyyy faaaaan!! Esj og gysj og blæææææææææææææææææææsj!!!!

Det vrenger seg her :-(

Med (u)vennlig hilsen

Hmmm...

De er eklere når den har gått i fella, og de andre rottene har spist opp den uheldige så bare hue er igjen.

Annonse

Dette vekker ekle, ufyselige minner hos meg.

Jeg møtte et sånt utyske "ansikt" til "ansikt" i kjelleren på jobben en gang. Den stod i ei hylle og stirra olmt på meg når jeg låste meg inn. Vet ikke helt hvem som var reddest - rotta eller jeg - men vi pilte i alle fall i hver vår retning etter at jeg produserte et enormt dødsangshyyyl.

Litt søt er den vel ?

Mora dens er ikke i tvil.

Hvordan noen kan være redd for en liten rotte virker helt enestående for meg...Trolig er det vel gammelt og instinktivt, da rottene brakte med seg smitte og forpestet maten vår eller de gjorde oss syke på andre måter. Utenom disse teoriene vil jeg si at folk som er redd for rotter trenger hjelp. Det er mange andre ting i verden å plages med om en ikke skal hyle ved synet av en rotte eller mus og. Dessuten, dere som er redde, ta dere tid til å føle på halene. De er silkemyke og deilige (dersom du

stryker rette veien) og er ikke mye eklere enn en liten babyfinger som krøller seg rundt lillefingen din. Rotter har ingen umiddelbar fare ved seg, nei vær heller redd for giftige slanger og gale mennesker.

Hvordan noen kan være redd for en liten rotte virker helt enestående for meg...Trolig er det vel gammelt og instinktivt, da rottene brakte med seg smitte og forpestet maten vår eller de gjorde oss syke på andre måter. Utenom disse teoriene vil jeg si at folk som er redd for rotter trenger hjelp. Det er mange andre ting i verden å plages med om en ikke skal hyle ved synet av en rotte eller mus og. Dessuten, dere som er redde, ta dere tid til å føle på halene. De er silkemyke og deilige (dersom du

stryker rette veien) og er ikke mye eklere enn en liten babyfinger som krøller seg rundt lillefingen din. Rotter har ingen umiddelbar fare ved seg, nei vær heller redd for giftige slanger og gale mennesker.

Hvor forresten giftige slanger heller ikke bringer et ønske om å slette menneskeheten dersom man ikke plager dem.

Dersom man sparker en slange, forventer en at den skal bli lei seg og forsvinne? nei du, den vil forsvare seg og da har den fått en av de mest fantastiske midlene, nemlig dødbringende gift. Sånn er det i naturen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...