Ulv I Faarikaal Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Skriiiiiik ? http://www.lexidh.net/kokofaq/Lille_Ny.jpg 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Skrevet 29. desember 2002 Litt søt er den vel ? Mora dens er ikke i tvil. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Det er jo bare en liten rotte jo. Har sett dem svære som katter her på Grünerløkka. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Skrevet 29. desember 2002 Det er jo bare en liten rotte jo. Har sett dem svære som katter her på Grünerløkka. Som katter ? Da er de feite og fine ! Skjelettet blir nok ikke større enn normalt, men Rattus Norwegicus kan bli skikkelig feit. De er styggere som nyfødte. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Som katter ? Da er de feite og fine ! Skjelettet blir nok ikke større enn normalt, men Rattus Norwegicus kan bli skikkelig feit. De er styggere som nyfødte. Er du sikker på det. Satt på en kafe og en dukket opp av et hull i gata og den var diger og STYGG. 0 Siter
Nyco Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 AAAAAAAAAAHHHHHHRRRGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!! *løper rundt i rommet og veiver med arma* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Skrevet 29. desember 2002 AAAAAAAAAAHHHHHHRRRGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!! *løper rundt i rommet og veiver med arma* Varn ikke søt ? 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Det er sjelden jeg sier det men Fyyyyyyyyyyy faaaaan!! Esj og gysj og blæææææææææææææææææææsj!!!! Det vrenger seg her :-( Med (u)vennlig hilsen 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Skrevet 29. desember 2002 Det er sjelden jeg sier det men Fyyyyyyyyyyy faaaaan!! Esj og gysj og blæææææææææææææææææææsj!!!! Det vrenger seg her :-( Med (u)vennlig hilsen Hmmm... De er eklere når den har gått i fella, og de andre rottene har spist opp den uheldige så bare hue er igjen. 0 Siter
naiv Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Det vekker verken avsky eller omsorgsfølelser i meg. Jeg kun konstaterer hva det er. 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Hmmm... De er eklere når den har gått i fella, og de andre rottene har spist opp den uheldige så bare hue er igjen. fysj og fy! 0 Siter
mAd Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 aww kjempeskjønn. jeg har hatt to rotter og de er fantastiske kjæledyr:) 0 Siter
Gyda Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Dette vekker ekle, ufyselige minner hos meg. Jeg møtte et sånt utyske "ansikt" til "ansikt" i kjelleren på jobben en gang. Den stod i ei hylle og stirra olmt på meg når jeg låste meg inn. Vet ikke helt hvem som var reddest - rotta eller jeg - men vi pilte i alle fall i hver vår retning etter at jeg produserte et enormt dødsangshyyyl. 0 Siter
Jane Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Nå har jeg sett på, og studert bildet lenge og vel, men det er ingen spesielle følelser som melder seg. 0 Siter
felle Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Litt søt er den vel ? Mora dens er ikke i tvil. Hvordan noen kan være redd for en liten rotte virker helt enestående for meg...Trolig er det vel gammelt og instinktivt, da rottene brakte med seg smitte og forpestet maten vår eller de gjorde oss syke på andre måter. Utenom disse teoriene vil jeg si at folk som er redd for rotter trenger hjelp. Det er mange andre ting i verden å plages med om en ikke skal hyle ved synet av en rotte eller mus og. Dessuten, dere som er redde, ta dere tid til å føle på halene. De er silkemyke og deilige (dersom du stryker rette veien) og er ikke mye eklere enn en liten babyfinger som krøller seg rundt lillefingen din. Rotter har ingen umiddelbar fare ved seg, nei vær heller redd for giftige slanger og gale mennesker. 0 Siter
felle Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Hvordan noen kan være redd for en liten rotte virker helt enestående for meg...Trolig er det vel gammelt og instinktivt, da rottene brakte med seg smitte og forpestet maten vår eller de gjorde oss syke på andre måter. Utenom disse teoriene vil jeg si at folk som er redd for rotter trenger hjelp. Det er mange andre ting i verden å plages med om en ikke skal hyle ved synet av en rotte eller mus og. Dessuten, dere som er redde, ta dere tid til å føle på halene. De er silkemyke og deilige (dersom du stryker rette veien) og er ikke mye eklere enn en liten babyfinger som krøller seg rundt lillefingen din. Rotter har ingen umiddelbar fare ved seg, nei vær heller redd for giftige slanger og gale mennesker. Hvor forresten giftige slanger heller ikke bringer et ønske om å slette menneskeheten dersom man ikke plager dem. Dersom man sparker en slange, forventer en at den skal bli lei seg og forsvinne? nei du, den vil forsvare seg og da har den fått en av de mest fantastiske midlene, nemlig dødbringende gift. Sånn er det i naturen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.