Gå til innhold

Kutltur: hva vekker dette bildet av følelser i deg ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hvordan noen kan være redd for en liten rotte virker helt enestående for meg...Trolig er det vel gammelt og instinktivt, da rottene brakte med seg smitte og forpestet maten vår eller de gjorde oss syke på andre måter. Utenom disse teoriene vil jeg si at folk som er redd for rotter trenger hjelp. Det er mange andre ting i verden å plages med om en ikke skal hyle ved synet av en rotte eller mus og. Dessuten, dere som er redde, ta dere tid til å føle på halene. De er silkemyke og deilige (dersom du

stryker rette veien) og er ikke mye eklere enn en liten babyfinger som krøller seg rundt lillefingen din. Rotter har ingen umiddelbar fare ved seg, nei vær heller redd for giftige slanger og gale mennesker.

De fleste som er redd rotter, er visst vanligvis redd andre kryp også.

Fortsetter under...

Annonse

Som spiste rotter ?

Jupp.

Det er ganske artig å se på. Rottefaenskapene forstår hva som skal skje i det den entrer buret, får helt noia, og slangen smiler til oss, i den grad en slange kan smile.

Så blir det kamp, og så ser du rotta forsvinne inn i slangen mens den piper.

Sånt er gøy!

Annonse

Så koselig, jeg har ikke noe i mot rotter, bare de er tamme. De ville er litt mer skumle, og bli bitt av villrotte er ikke farefritt.

Jeg (rettere sagt avkommet) har ikke rotter, men deguser. De ligner på rotter, men er rundere i hodet, de er så søte så :-)

Jupp.

Det er ganske artig å se på. Rottefaenskapene forstår hva som skal skje i det den entrer buret, får helt noia, og slangen smiler til oss, i den grad en slange kan smile.

Så blir det kamp, og så ser du rotta forsvinne inn i slangen mens den piper.

Sånt er gøy!

Jeg ta for gitt at innlegget ditt var en spøk?

Tja...i alle fall en utrolig smart rotte.

Lydde navnet sitt , lukte opp døra i buret m7 lås...etc.

;o)

Våre gjorde også triks. Skjønt litt teit var de jo. Hver gang vi sendte dem ned for å kjøpe melk, kom de tilbake med Kefir!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...