Gå til innhold

Parabolsignaler fra Canal digital, norske kanaler borte i hele dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du sjekka om det er snø på mikrobølgehodet?

Eller - hvis det er bare norske kanaler som svikter, så er det kanskje ikke snøen som er problemet likevel...

Vi har i alle fall helt fine bilder (etter å ha fjerna snøen).

Ulv I Faarikaal

Har du sjekka om det er snø på mikrobølgehodet?

Eller - hvis det er bare norske kanaler som svikter, så er det kanskje ikke snøen som er problemet likevel...

Vi har i alle fall helt fine bilder (etter å ha fjerna snøen).

Du hadde rett, jeg sjekka og da var det en 15-20 cm høy topp av snø på. Jeg trodde ikke det da en utskremt medarbeider skulle ta vekk snøen for meg, det glemte han selvsagt. Dessuten hadde jeg de andre kanalene.

Du hadde rett, jeg sjekka og da var det en 15-20 cm høy topp av snø på. Jeg trodde ikke det da en utskremt medarbeider skulle ta vekk snøen for meg, det glemte han selvsagt. Dessuten hadde jeg de andre kanalene.

Du vet at det finnes "paraplyer" du kan montere på parabolen? Disse beskytter mot snø og annet uvær.

Bare et lite tips til deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...