Gjest den sorte dame Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Testet datteren min med en u-stix i dag og den hadde en voldsom utslag på leukocytter, den ble kjempe lilla. Hun klager dessuten på vondt i tissen. Er dette urinveisinfeksjon tror du? Var ingen utslag på blod eller annet... Legen har jo stengt noen dager nå, er det dumt ikke å få sjekket dette?! Legen kan jo bare si det samme som meg, men han sender den vel til dyrkning...Men det tar jo flere dager...! Hva gjør jeg, hun er bare 3 år! Kan det være noe annet når det kun er utslag på leuco? 0 Siter
Gjest ring legevakten Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Ring legevakten, de kan si om du bør komme innom og få en resept (du kan begynne med medisiner mens prøven dyrkes). Hun bør nok ikke gå med ubehandlet infeksjon til over nyttår. 0 Siter
Gjest been there Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Jeg kan ikke noe med sticks men på helsekosten selger de et fantastisk middel mot urinveisinfeksjon som heter Crane Max. Eller du kan kjøpe andre tranebærprodukter. Det nevnte produktet hjalp ihvertfall meg bedre enn medisin. Ellers bør du starte med å behandle så raskt som mulig. Hvis du har et apotetk som er åpent nå kan du kjøpe et naturlegemiddel der også. Eventuellt gi henne appelisnjuice, eller andre sure ting frem til i morgen. 0 Siter
Gjest Skrevet 29. desember 2002 Skrevet 29. desember 2002 Tror nok også jeg hadde ringt legevakta, hvis det var en av mine det dreide seg om. hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.