Gå til innhold

Urinveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Gjest den sorte dame
Skrevet

Testet datteren min med en u-stix i dag og den hadde en voldsom utslag på leukocytter, den ble kjempe lilla. Hun klager dessuten på vondt i tissen. Er dette urinveisinfeksjon tror du? Var ingen utslag på blod eller annet...

Legen har jo stengt noen dager nå, er det dumt ikke å få sjekket dette?! Legen kan jo bare si det samme som meg, men han sender den vel til dyrkning...Men det tar jo flere dager...!

Hva gjør jeg, hun er bare 3 år! Kan det være noe annet når det kun er utslag på leuco?

Gjest ring legevakten
Skrevet

Ring legevakten, de kan si om du bør komme innom og få en resept (du kan begynne med medisiner mens prøven dyrkes). Hun bør nok ikke gå med ubehandlet infeksjon til over nyttår.

Gjest been there
Skrevet

Jeg kan ikke noe med sticks men på helsekosten selger de et fantastisk middel mot urinveisinfeksjon som heter Crane Max. Eller du kan kjøpe andre tranebærprodukter. Det nevnte produktet hjalp ihvertfall meg bedre enn medisin. Ellers bør du starte med å behandle så raskt som mulig. Hvis du har et apotetk som er åpent nå kan du kjøpe et naturlegemiddel der også. Eventuellt gi henne appelisnjuice, eller andre sure ting frem til i morgen.

Skrevet

Tror nok også jeg hadde ringt legevakta, hvis det var en av mine det dreide seg om.

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...