Gjest Honningsvåg Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Det fines med dette nettstedet er at man kan stille dumme spørsmål anonymt..! Altså. Jeg har en maskin som kan spille av DVD-plater. Så jeg lurer: Kan jeg da også brenne musikk/bilder osv til en CD-plate som jeg setter i maskinen? I så fall, hvor henter jeg programvare for å få dette til? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Et spørmål først: har du CDbrenner ? Eller bare DVDspiller ? 0 Siter
Gjest Honningsvåg Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Et spørmål først: har du CDbrenner ? Eller bare DVDspiller ? Nei, har ingen CD-brenner - bare DVD-spiller. Så kan den brukes som brenner? Hvis ikke - vet du om noe nettsted som kan tipse om gode og rimelige eksterne brennere? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Nei, har ingen CD-brenner - bare DVD-spiller. Så kan den brukes som brenner? Hvis ikke - vet du om noe nettsted som kan tipse om gode og rimelige eksterne brennere? Du må nok investere i en brenner ja, de eksterne er mye dyrere. www.komplett.no ? 0 Siter
Cupido Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Du må ha en cd-brenner, som i dag koster ca kr 500 (elkjøp). Du vil da få med all nødvendig programvare til å legge bilder, filmer etc på platene dine. Du kan også legge musikk der, entene som MP# (som kan spilles på andre maskiner), eller som "vanlige" musikk-cd'er som du kan spille på de aller fleste venlige stereoanlegg. Husk rettigheter, det er ikke lov (men selvfølgelig mulig) å kopiere musikk etc til alle vennene dine. 0 Siter
Gjest Motokot Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Du må ha en cd-brenner, som i dag koster ca kr 500 (elkjøp). Du vil da få med all nødvendig programvare til å legge bilder, filmer etc på platene dine. Du kan også legge musikk der, entene som MP# (som kan spilles på andre maskiner), eller som "vanlige" musikk-cd'er som du kan spille på de aller fleste venlige stereoanlegg. Husk rettigheter, det er ikke lov (men selvfølgelig mulig) å kopiere musikk etc til alle vennene dine. STILIG! Har de kommet med noe nytt nå?? MP#! Det må jeg få meg! *ler* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 STILIG! Har de kommet med noe nytt nå?? MP#! Det må jeg få meg! *ler* Visste du ikke det ? Lite å ta seg til i dag ? 0 Siter
Gjest Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Visste du ikke det ? Lite å ta seg til i dag ? Har du hørt om MP# før, da?? Det var jo liksom ironi..... Velvel 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Har du hørt om MP# før, da?? Det var jo liksom ironi..... Velvel Jeg har skrevet MP# mange ganger i årenes løp, jeg da. Skal ikke være særlig smart for å se på tastaturet og finne ut hvorfor slike skrivefeil som krever ironiske kommentarer kan skje. :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.