Gå til innhold

aaarrghh!!! (En bileiers frustrasjoner)

Anbefalte innlegg

Bilen høres ut som en gammel astmapasient som synger på siste verset når jeg vrir om tenninga... og ikke rakker'n om det er tegn til at den går seg til, nei...

Hadde jeg bare visst det da jeg sleit og streva med å grave fram bilen i går kveld :-(

Kult å ha bil med katalysator liksom.. skal liksom ikke dyttes igang heller :-((((

*sette seg surt ned og vente på mildvær*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87457-aaarrghh-en-bileiers-frustrasjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

hæ?

*dum*

Ikke dum, bare ikke ditt område. Startgass er på sprayboks, og sprøytes inn i innsugningen, luftfilteret. Gassen er mer lettantennelig enn bensin, og får motoren til å starte. Ikke gi for mye gass, sannsynligvis starter den uten gasspådrag, prøv det først. Hos biltema koster ikke boksen så mye.

Ikke dum, bare ikke ditt område. Startgass er på sprayboks, og sprøytes inn i innsugningen, luftfilteret. Gassen er mer lettantennelig enn bensin, og får motoren til å starte. Ikke gi for mye gass, sannsynligvis starter den uten gasspådrag, prøv det først. Hos biltema koster ikke boksen så mye.

Ok - takk for forklaringa :)

Men si meg - hvordan kommer jeg meg til biltema nå uten bil? *flire*

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ok - takk for forklaringa :)

Men si meg - hvordan kommer jeg meg til biltema nå uten bil? *flire*

Jeg glemte å si at batteriet må sjekkes, lades og fylles destillert vann på hvis det er skrupropper. Det er vanlig høstvedlikehold.

Jeg glemte å si at batteriet må sjekkes, lades og fylles destillert vann på hvis det er skrupropper. Det er vanlig høstvedlikehold.

jeg lærer stadig noe nytt :-)

Mye morsommere å glemme hele bilen og kikke på hjemmesidene dine synes jeg :-))))

Ulv I Faarikaal

jeg lærer stadig noe nytt :-)

Mye morsommere å glemme hele bilen og kikke på hjemmesidene dine synes jeg :-))))

Litt høstvedlikehold på batteri, plugger, kabler og renhold av disse bør gjøres hvert år FØR kulda kommer, så slipper du problemer.

Det blir litt skomakern's barn dette her med hjemmesider, jeg har laget tusenvis, men ingen til meg selv før disse. Skomaker'n går altså barbeint. Det kommer mer etterhvert. Noen forslag ?

Gjest ikke undertegnet

Du får sannsynligvis kjøpt startgass på bensinstasjonen også.

Jeg har ihvertfall pleid å kjøpe på Esso.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...