Ulv I Faarikaal Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 http://home.no.net/ulvikaal/lyder.htm Kommentarer ? Har du noen egne favoritter ? Send meg. 0 Siter
Zanneke Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Hvem er det som leser det pikk-diktet? Hehe Råbra! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Skrevet 30. desember 2002 Hvem er det som leser det pikk-diktet? Hehe Råbra! Jeg veit ikke, kanskje noen andre vet ? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Artig å høre fra Pompel og Pilt. Hamsterdans hører jeg på av og til ;o) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Skrevet 30. desember 2002 Artig å høre fra Pompel og Pilt. Hamsterdans hører jeg på av og til ;o) Jeg syntes Pompel og Pilt serien var skummel, spesielt da de skulle gjennom skumle dører og Pompel sendte Pilt først inn: "Pilt først !". jeg lurte ofte på om han kom tilbake :-) 0 Siter
naiv Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Hvor er katten min? - dog, den var uten lyd. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Skrevet 30. desember 2002 Hvor er katten min? - dog, den var uten lyd. Katten din er på interessesiden, trykk F5. Jeg turde ikke fjerne den. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Jeg turte faktisk ikke åpne Gorgon og gjengen... Noen som kan fortelle meg hvordan det var? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Skrevet 30. desember 2002 Jeg turte faktisk ikke åpne Gorgon og gjengen... Noen som kan fortelle meg hvordan det var? Hva er du redd for ? BØØHH ! Neida, åpne ikke filer du ikke vet hva er, men det er bare lydfiler. Gjør som du vil. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Hva er du redd for ? BØØHH ! Neida, åpne ikke filer du ikke vet hva er, men det er bare lydfiler. Gjør som du vil. Redd for? Pompel og Pilt, seff... Ikke virus i lydfilene dine, akkurat. Ser for meg at jeg blir sittende med en ekkel frysning på ryggen - alene i mørket mens "reparere" gjaller mellom ørene mine i kveld. Derfor tør jeg ikke. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Skrevet 30. desember 2002 Redd for? Pompel og Pilt, seff... Ikke virus i lydfilene dine, akkurat. Ser for meg at jeg blir sittende med en ekkel frysning på ryggen - alene i mørket mens "reparere" gjaller mellom ørene mine i kveld. Derfor tør jeg ikke. Skummelt var det :-) Jeg var liten da. 0 Siter
naiv Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Katten din er på interessesiden, trykk F5. Jeg turde ikke fjerne den. Nei, da måtte vel du også fått et besøk.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Skrevet 30. desember 2002 Nei, da måtte vel du også fått et besøk.. Det hørtes jo koselig ut, eller ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.