Gå til innhold

FU: Å være med på fødsel..er det ok?

Anbefalte innlegg

Tanken på sex 5 dager etter fødsel gjør meg kvalm. Jeg tenkte ikke på sex den første fiden etter mine to fødsler, men min eksmann som er far til begge to og var tilstede hadde ikke problemer med tanken.

Jeg har angst for å føde!

Jeg skal ta keiser-snitt når jeg skal ha barn om noen år.

Kan man egentlig velge det nå?

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

6

• Jane

5

• SierDuDet

5

• asterix

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest oscar-mamma

Jeg har angst for å føde!

Jeg skal ta keiser-snitt når jeg skal ha barn om noen år.

Kan man egentlig velge det nå?

Holder ikke med angst for å føde, du må være nesten på sammenbruddets rand for å få innvilget keisersnitt.

Og bra er det, for det er en ikke ufarlig operasjon..

Men jeg skjønner deg veldig godt, det gjør forferdelig vondt å føde. Ikke uten grunn at det tok 7 år fra min første til min neste fødsel.

Men, men, det vil helst gå godt.

Bare ikke vær så naiv at du tror det hjelper med løfter om epidural, fødselsbrev, eller møte med fødeavdelingen.

Når du først kommer dit, husker ingen at du har vært der, og ingen har tid til å lese ønskebrevet ditt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...