Gjest L-Wiz Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Tanken på sex 5 dager etter fødsel gjør meg kvalm. Jeg tenkte ikke på sex den første fiden etter mine to fødsler, men min eksmann som er far til begge to og var tilstede hadde ikke problemer med tanken. Jeg har angst for å føde! Jeg skal ta keiser-snitt når jeg skal ha barn om noen år. Kan man egentlig velge det nå? 0 Siter
Retz Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Jeg foretrekker at barnefaren holder seg unna, men det har ingenting med sexlivet å gjøre. Hvis han absolutt vil være med så får han jo det, men jeg liker best "alenefødsler". 0 Siter
Gjest oscar-mamma Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Jeg har angst for å føde! Jeg skal ta keiser-snitt når jeg skal ha barn om noen år. Kan man egentlig velge det nå? Holder ikke med angst for å føde, du må være nesten på sammenbruddets rand for å få innvilget keisersnitt. Og bra er det, for det er en ikke ufarlig operasjon.. Men jeg skjønner deg veldig godt, det gjør forferdelig vondt å føde. Ikke uten grunn at det tok 7 år fra min første til min neste fødsel. Men, men, det vil helst gå godt. Bare ikke vær så naiv at du tror det hjelper med løfter om epidural, fødselsbrev, eller møte med fødeavdelingen. Når du først kommer dit, husker ingen at du har vært der, og ingen har tid til å lese ønskebrevet ditt.. 0 Siter
favn Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Det kan vel være greit for en kar å se hva han har stelt i stand? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.