Zanneke Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Ja, i morgen er den store dagen!! Hvis ikke jeg skal gå for strømpeløsning, så må jeg finne en bra strømpebukse snart! Gjerne en som går bra med lange bein i. *sukk* Om den holder inn foran og dytter opp bak, så hadde det vært en fordel.. Finnes denne strømpebuksa? Hvor får jeg i såfall tak i den? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Jeg husker jeg kjøpte en slik på Lindex i fjor en gang. Damen i butikken sa jeg burde velge en størrelse større enn jeg vanligvis bruker... Jeg er en Small-Medium og kjøpte Large. Jammen godt jeg kjøpte den såpass stor for jeg må nesten "sloss" for å dytte cellulitter og det som verre er oppi strømpebuksa ;o) Men strømpebuksa holder det den lover! Du blir vel omtrent en størrelse mindre og alle tror du er riktig så veltrent ;o) 0 Siter
Smelly Cat Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Jeg har kjøpt både på HM og i dagligvarebutikker (La Mote). Det finnes vel både med hold-in-effekt, og hold-in/push-up-effekt. Hvis du går for strømpeløsningen, så finnes det jo truser med hold-in-effekt også. Ikke særlig sexy, men veldig effektivt!!! (bruker det f.eks. om sommeren, når man går med bare bein) 0 Siter
Babooba Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Orblu sin hold in er absolutt best. Den er sterk ellers også slik at den nesten umulig klarer å rakne. Kjøpte et par for mange herrens år siden, og den ene tror jeg jeg har ennå. Det er nemlig en stor fordel å kjøpe en strømpebukse som ikke rakner, spesielt når det gjelder hold-in. Man må nemlig bruke en del makt for å få den på... Men den holder både mange inne og rompe oppe. Synes nesten det ble litt for mye sprettrumpe jeg... 0 Siter
Zanneke Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Skrevet 31. desember 2002 Orblu sin hold in er absolutt best. Den er sterk ellers også slik at den nesten umulig klarer å rakne. Kjøpte et par for mange herrens år siden, og den ene tror jeg jeg har ennå. Det er nemlig en stor fordel å kjøpe en strømpebukse som ikke rakner, spesielt når det gjelder hold-in. Man må nemlig bruke en del makt for å få den på... Men den holder både mange inne og rompe oppe. Synes nesten det ble litt for mye sprettrumpe jeg... Takk for alle gode tips! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.