Gå til innhold

Bra strømpebukse, hold in?

Anbefalte innlegg

Ja, i morgen er den store dagen!!

Hvis ikke jeg skal gå for strømpeløsning, så må jeg finne en bra strømpebukse snart!

Gjerne en som går bra med lange bein i. *sukk*

Om den holder inn foran og dytter opp bak, så hadde det vært en fordel..

Finnes denne strømpebuksa? Hvor får jeg i såfall tak i den?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87477-bra-str%C3%B8mpebukse-hold-in/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker jeg kjøpte en slik på Lindex i fjor en gang. Damen i butikken sa jeg burde velge en størrelse større enn jeg vanligvis bruker... Jeg er en Small-Medium og kjøpte Large. Jammen godt jeg kjøpte den såpass stor for jeg må nesten "sloss" for å dytte cellulitter og det som verre er oppi strømpebuksa ;o)

Men strømpebuksa holder det den lover! Du blir vel omtrent en størrelse mindre og alle tror du er riktig så veltrent ;o)

Jeg har kjøpt både på HM og i dagligvarebutikker (La Mote). Det finnes vel både med hold-in-effekt, og hold-in/push-up-effekt.

Hvis du går for strømpeløsningen, så finnes det jo truser med hold-in-effekt også. Ikke særlig sexy, men veldig effektivt!!! (bruker det f.eks. om sommeren, når man går med bare bein)

Orblu sin hold in er absolutt best. Den er sterk ellers også slik at den nesten umulig klarer å rakne. Kjøpte et par for mange herrens år siden, og den ene tror jeg jeg har ennå.

Det er nemlig en stor fordel å kjøpe en strømpebukse som ikke rakner, spesielt når det gjelder hold-in. Man må nemlig bruke en del makt for å få den på... Men den holder både mange inne og rompe oppe. Synes nesten det ble litt for mye sprettrumpe jeg...

Orblu sin hold in er absolutt best. Den er sterk ellers også slik at den nesten umulig klarer å rakne. Kjøpte et par for mange herrens år siden, og den ene tror jeg jeg har ennå.

Det er nemlig en stor fordel å kjøpe en strømpebukse som ikke rakner, spesielt når det gjelder hold-in. Man må nemlig bruke en del makt for å få den på... Men den holder både mange inne og rompe oppe. Synes nesten det ble litt for mye sprettrumpe jeg...

Takk for alle gode tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...