Gjest camilllla Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Jeg skal brenne en nyttårsaftencd, og sliter litt med å finne sanger... Hva er de beste gode gamle eller litt nyere partysangene deres? Den aller beste? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Den aller beste partylåten er 'Mama' med Genesis. 0 Siter
Zanneke Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Den aller beste partylåten er 'Mama' med Genesis. Hvis du er ute etter det som er på listene, så kan du jo se på: www.vg.no/lista 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Johnny B. Good Den er trivsel. My way framført av Sex Pistols er også artig. Hva med Ozzy, Sabbath, eller White Wedding av Billy Idol? AC/DC, det gamle med Bon Scott på vokal, rocker også bra på forspiel. Nei, når jeg tenker meg om så vil du sannsynligvis ikke ha noen tips av meg. 0 Siter
nanna Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Den aller beste partylåten er 'Mama' med Genesis. Partylåt? Jeg syns den er deprimerende, jeg! Mer sånn nachpiel - rett ned i sofaen med øllen, liksom. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Partylåt? Jeg syns den er deprimerende, jeg! Mer sånn nachpiel - rett ned i sofaen med øllen, liksom. Deprimerende? Mama? Naaaa .. du må mene en annen låt enn den jeg mener. :-) 0 Siter
nanna Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Deprimerende? Mama? Naaaa .. du må mene en annen låt enn den jeg mener. :-) Den handler jo om et ufødt barns rop om hjelp? "Mamma, ikke ta abort"... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.