tiliti Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 ALle butikkene var tomme for kalkun/kylkun/festkylling/you name it den 22 desember. Grmf. Jeg er drittlei av all kjøttmaten, og ville da heller satse på ferske reker til nyttår. Jaggu var de ikke tomme for det også. Et lite sukk fra 0 Siter
Vincent Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Takk og pris. Nyttårsmiddag er selvsagt gås. 0 Siter
nanna Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Kjøp en kylling pr hode og la dem tilberede den selv. 0 Siter
tiliti Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Skrevet 31. desember 2002 Takk og pris. Nyttårsmiddag er selvsagt gås. Betaler du? :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Skrevet 31. desember 2002 Her har de faen meg kalkun ennå! Sender du en med første fly? 0 Siter
tiliti Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Skrevet 31. desember 2002 Kjøp en kylling pr hode og la dem tilberede den selv. De var faktisk tomme for rå kylling. *flire* 0 Siter
favn Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Det gjorde vel ingenting at det ikke ble kalkun? Finnes det _noe_ sympatisk ved dette... dette... 'vesenet'? 0 Siter
tiliti Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Skrevet 1. januar 2003 Det gjorde vel ingenting at det ikke ble kalkun? Finnes det _noe_ sympatisk ved dette... dette... 'vesenet'? Eneste problemet var egentlig at jeg var så drita lei av all annen mat jeg kunne komme på, bortsett fra kalkun/kylkun og ferske reker, at jeg heller ville spy enn spise det. Og ventet gjester; som forventet mat. Men det ble da kylkun .. til slutt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.