Gå til innhold

Inne på barnløs

Anbefalte innlegg

Gjest Sjekk denne

Før jeg stikker, når jeg først er i siget: Gå inn på dette nye innlegget inne på barnløssida:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/index.wa?ForumId=2

Sjekk svarene, bare et typisk lite eksempel på at alt blir tatt ille opp der inne, selv velmenende råd.Synes det er så rart at de skal bråke med alt der, piggene er tydeligvis ute konstant.De vil ikke at vi skal fortelle dem noe, de vil ikke at vi skal forstå dem, og de vil bare ta oss....ser det ut som.

Tom andre ufb-ere har uttalt det samme om dem der inne.Hva er forklaringen på at damene der inne er så j.... bistre da?(utenom hormonunnskyldinga *S*)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87494-inne-p%C3%A5-barnl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Vi er ikke slik du forklarer det. Vi er bare bittre på det som skjer med oss. Håper du kan forstå og håper at det ikke skjer med deg og dine. det er ikke en lett situasjon å være i.

Enkelte ganger kan det nok virke som om folk nærmest dyrker egen bitterhet i stedet for å gå videre i livet. Hva de tror de tjener på all denne sorgen og bitterheten må gudene vite.

Det er _ikke_ verdens undergang ikke å kunne føde barn! Og ja, jeg vet hva jeg snakker om for helt uten bitterhet har jeg også innsett at jeg aldri kommer til å bli gravid.

Gjest ensomharværtisammesituasjon

Enkelte ganger kan det nok virke som om folk nærmest dyrker egen bitterhet i stedet for å gå videre i livet. Hva de tror de tjener på all denne sorgen og bitterheten må gudene vite.

Det er _ikke_ verdens undergang ikke å kunne føde barn! Og ja, jeg vet hva jeg snakker om for helt uten bitterhet har jeg også innsett at jeg aldri kommer til å bli gravid.

Selvfølgelig må man bli kvitt bitterheten etterhvert..........ETTERHVERT....men det må da virkelig være lov å sørge når man opplever noe traumatisk. Om ikke det var så traumatisk for deg, kan det være det for andre.

Heldigvis er jeg "ferdig-sørget". I dag har jeg verdens nydeligste sønn......adoptert.... Men gjett om jeg måtte gjennom en hard prosess for å komme dit jeg er i dag....

Og de folka som holdt ut med meg gjennom denne harde perioden i livet, ja, det er de jeg kan kalle venner.... Og de kommer til meg når de sliter, for de vet at jeg vet hva sorg er....

¨La folka på barnløs sørge i fred, og fikser du det ikke, hold deg unna.

Annonse

Gjest Dipsey

Og jeg vil tilføye en stor sak til deg..

Jeg er selv aktiv bruker av barnløs forum, og tror ikke du selv kan forstå hva det er før du da eventuelt står midt oppi det selv.

Noen personer kommer innom forum og rakker ned på andre..det hender! Og ja, vi er da i en slags forsvarsmekanisme og vil ikke la andre "glede" seg over vår tragiske skjebne. Men den skjebnen har nok de fleste av oss innfunnet oss med, men vi ønsker jo sterkt at det var anderledes.

Så ikke døm noen på forhånd, før du med GOD sikkerhet kan forstå hva slags situasjon vi er i..takk

Godt nyttår..

klem fra

Gjest ikke undertegnet

Nei, men folk er forskjellige og grunnen til at mange er på disse side er å søke trøst hos en som er i samme situasjon. Så akkurat det å tenke på fugler og happines er ikke hensikten når folk logger seg på det temaet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...