Gå til innhold

Katastrofe-tabbe!!!!!!!

Gjest Århundretstabbe

Anbefalte innlegg

Gjest Århundretstabbe
Skrevet

Hjelp!!!!!!! Hva gjør jeg nå?? Jeg sitter på cafe med venninner og så prater vi om sjefene våre, og så oppdaget jeg at han satt rett bak meg - og måååå nødvendigvis ha fått med seg en hel del, og han er egt en OK fyr, og nei-åh-neeeeiiii... KAN dette reddes på NOEN SOM HELST MÅTE???

Gjest anna banana@
Skrevet

noop, nå er du dømt til å sparkes.

sorry.

Skrevet

Ikke annet enn at du ringer og beklager. Ikke si at du ikke mente det du sa, han vil aldri tro deg likevel. Hvis du synes han egentlig er en grei fyr, så legg deg langflat og beklag. Hvis han spør om du mente det du sa, så gjenta det du misliker i andre vendinger enn det du klarte da du satt ute, men sørg også for å få med det du synes er bra med han og som du angrer på at du IKKE fikk sagt i den samtalen. Forklar hvorfor du ble revet med.

Du åpner med å beklage og du avslutter med å beklage.

Skrevet

Moralen er: Se deg alltid godt rundt før du snakker dritt om noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...