Gjest Nyttår!! Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Heisann! Noen som har erfaring med utelivet i Oslo? Skal ha middag hjemme hos meg, men pga naboene ønsker jeg ikke å ha fest hele natte - lurer derfor på hvordan utelivet er i Oslo. Noen som vet?? 0 Siter
dewey Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 De årene jeg endte opp på byen nyttårsaften var det sånn at alle taperne var på byen - de kune folka var på fest og evnt. i Frognerparken. Håper for din skyld dette har endret seg noe?:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Ingen går på by'n nyttårsaften, det er altfor mye folk og umulig å få taxi hjem. Jeg har bare vært ute en nyttårsaften, år 2000, og da var vi på Rådhusplassen. 0 Siter
Zirine Skrevet 30. desember 2002 Skrevet 30. desember 2002 Jeg har feira nyttårsaften i sentrum et år, og aldri mer. Nei og nei, noe så tragisk. 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Jeg hadde ikke giddi å dratt! Naboer får tåle litt på nyttårsaften!! Jeg har og et par SÆRE!! naboer.. Hun under her ringte opp en morgen kl 08.00 og klaga for sambo hadde snorka så høyt hele natta at hun ikke hadde fått sove.. slå den a... hehe.. Uansett, vi hadde feiring her for et par år siden, og vi hadde FEST! Høy musikk etc.. Har aldri fått klage på det. Kos deg hjemme på nyttårsaften og "drit i naboene" Det er en gang i året, og det må de bare tåle!! Godt nytt år:0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.