Gå til innhold

Hva er ditt sterkeste ønske for neste år?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Skjedde det ikke om kvelden da. Så det på Dagsrevyen at han var skutt og så sa de etterpå at han var død. Er ikke helt sikker jeg altså men det er det jeg husker og det gjorde voldsomt inntrykk.

Jeg vet ikke når det skjedde på dagen, men vi hadde bare aftenutgaven den gangen.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

25

• Dorthe

8

• Zirine

5

• naiv

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet ikke når det skjedde på dagen, men vi hadde bare aftenutgaven den gangen.

Det kommer vel anpå tidsforskjellen mellom USA og Norge. Den må ha vært den samme da og nå.

Skrevet

Ikke TV? Kan hende jeg husker feil. Husker naboen var på besøk og drakk kaffe med mora og faren min Så det var etter middagstid.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Ser du inn i fremtiden?

Nei, det gjelder kroppspråk, og det kan ikke brukes til noe særlig, mest kan jeg se f eks om ting ikke er som det pleier.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ikke TV? Kan hende jeg husker feil. Husker naboen var på besøk og drakk kaffe med mora og faren min Så det var etter middagstid.

Ikke TV, 6.000 kr hade vi ikke råd til.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Ser du inn i fremtiden?

Å se inn i framtida kan ingen, de som sier det bare bløffer, ingen har klart å bevise det. Ikke lese tanker og ikke synske.

Jeg kaller dem åndemanere og bløffmakere.

Skrevet

Var TV'n kommet i Norge?

Skrevet

Det ble mye snakk om drapet på JFK. Var ikke innlegget mitt om noe annet?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Var TV'n kommet i Norge?

Såvidt ?

Jeg vet ikke, ingen vi kjente hadde TV før jeg var 6 eller 7.

Skrevet

Var det så dyrt? Hadde ikke så mye peil på økonomi den gangen. Jeg hadde vel det jeg trengte, dueringer og sånt vet du :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det ble mye snakk om drapet på JFK. Var ikke innlegget mitt om noe annet?

O0ops.... jaja, det er tradisjon på DOL, noen DOL'ere er verre enn andre, da de har så mye spinn oppi hue :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Var det så dyrt? Hadde ikke så mye peil på økonomi den gangen. Jeg hadde vel det jeg trengte, dueringer og sånt vet du :o)

De første fargetvene kosta også ca 6000, og et bra TV i dag koster også 6.000.

Skrevet

De første fargetvene kosta også ca 6000, og et bra TV i dag koster også 6.000.

Jeg hadde svart/hvitt leeenge. Fikk farvertv i bryllupspresang av mora og faren min.

Skrevet

Jeg hadde svart/hvitt leeenge. Fikk farvertv i bryllupspresang av mora og faren min.

Når giftet du deg?

Skrevet

Var TV'n kommet i Norge?

Tror de første sendingene var i 1960. Folk satt og så på prøvebilde og aquariefisker.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Tror de første sendingene var i 1960. Folk satt og så på prøvebilde og aquariefisker.

Far min sto nede i byen utenfor en TV-butikk sammen med 200 andre da det første trynet dukka opp på TV.

Skrevet

Far min sto nede i byen utenfor en TV-butikk sammen med 200 andre da det første trynet dukka opp på TV.

Tviler ikke. Folk var gærne den gangen :o)

Gjest Surrealis
Skrevet

Mitt mål og ønske for det neste året er å få satt punktum og starte en ny setning. Det er eneste oppskriften på personlig suksess.

Lottemor1365380387
Skrevet

Mitt ønske er som ditt.

Vi har ikke vært så heldige i år;)

Jeg har også et sterkt ønske om at strømprisene går ned og at lånerenta gjør det samme.

Også fred og krig og slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...